• جمعه / ۱۷ فروردین ۱۴۰۳ / ۱۱:۰۹
  • دسته‌بندی: محور مقاومت
  • کد خبر: 1403011707937
  • خبرنگار : 71516

حملات مقاومت فلسطین به شهرک‌های اراضی اشغالی

حملات مقاومت فلسطین به شهرک‌های اراضی اشغالی

درحالی که جنگ غزه امروز وارد صد و هشتاد و دومین روز خود شد و حملات رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه همچنان ادامه دارد، مقاومت فلسطین شهرک‌های اراضی اشغالی را با موشک هدف قرار داد.

به گزارش ایسنا، «سرایا القدس» شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین شامگاه پنجشنبه از سرنگونی یک پهپاد و تانک ارتش رژیم صهیونیستی و هدف قرار دادن تجمع سربازان صهیونیست در غزه و حمله به چندین شهر و شهرک‌های اراضی اشغالی خبر داد.

سرایا القدس اعلام کرد شهرک «نتیفوت» و اطراف آن را در نقب غربی و شهرهای عسقلان، سدیروت و شهرک‌های هم مرز با غزه را در واکنش به جنایت‌های دشمن صهیونیستی علیه مردم غزه با موشک هدف قرار داد.

سرایا القدس همچنین اعلام کرد شهرک «کفار عزه» در جنوب غزه را با راکت هدف قرار داد.

براساس گزارش رأی الیوم، گردان‌های القسام، شاخه نظامی حماس نیز از هدف قرار دادن تانک مرکاوای رژیم صهیونیستی با راکت در شرق دیرالبلح در مرکز نوار غزه خبر داد.

در این راستا و همزمان با ادامه جنگ غزه برای صد و هشتاد و دومین روز متوالی، الجزیره ویدیویی را از تیراندازی ارتش رژیم صهیونیستی به غیرنظامیان فلسطینی در غزه حین عبورشان برای دریافت کمک‌های غذایی منتشر کرد.

ارتش رژیم صهیونیستی بارها فلسطینی‌هایی را که منتظر دریافت کمک‌های بشردوستانه بوده‌اند، هدف قرار داده است.

از هفتم اکتبر ۲۰۲۳ که رژیم صهیونیستی حملات ویرانگر خود علیه نوار غزه را با حمایت آمریکا آغاز کرد، ده‌ها هزار فلسطینی که بیشترشان زن و کودک بودند، در این حملات شهید و زخمی شدند و زیرساخت‌های نوار غزه به شکل گسترده‌ای ویران شد و فاجعه انسانی بی‌سابقه‌ای در این منطقه ایجاد شد.

در نتیجه این حملات و محدودیت‌هایی که این رژیم اعمال کرده و در پی کمبود شدید غذا، آب، دارو و سوخت ساکنان نوار غزه به ویژه دو استان غزه و استان شمالی در آستانه خطر قحطی قرار داشته و جان کودکان و سالخوردگان در این منطقه به خطر افتاده است.

وزارت بهداشت غزه پنج‌شنبه از افزایش شمار شهدای تجاوزات رژیم صهیونیستی به این باریکه به بیش از ۳۳ هزار نفر خبر داد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha