• جمعه / ۱۷ فروردین ۱۴۰۳ / ۱۱:۳۰
  • دسته‌بندی: تهران
  • کد خبر: 1403011707951
  • خبرنگار : 71291

بیانیه «جمعیت گفتمان انقلاب اسلامی» در محکومیت حمله تروریستی در راسک و چابهار

بیانیه «جمعیت گفتمان انقلاب اسلامی» در محکومیت حمله تروریستی در راسک و چابهار

ایسنا/تهران «جمعیت گفتمان انقلاب اسلامی» در پی وقوع حادثه تروریستی در سیستان و بلوچستان که به شهادت جمعی از مدافعان امنیت کشور انجامید، بیانیه‌ای در محکومیت این اقدام خصمانه صادر و با خانواده‌های شهدا و مجروحان ابراز همدردی کرد.

متن کامل این بیانیه به شرح زیر است: 

بسم الله الرحمن الرحیم 

حمله تروریستی و ددمنشانه گروهک تکفیری جیش‌الظلم وابسته به رژیم غاصب صهیونیستی به مقرهای نظامی و انتظامی برقرارکننده امنیت در شهرستان‌های راسک و چابهار از استان سیستان و بلوچستان در بامداد روز پنجشنبه، ۱۶ فروردین ۱۴۰۳ که منجر به شهادت دلاورانه ۱۰ تن از مدافعان غیور امنیت کشور و مجروحیت چندین تن دیگر گردید، موجب تأسف و تألم است. 

زمان‌بندی این حمله خصمانه و خائنانه درست پس از حمله تروریستی رژیم کودک‌کش اشغالگر قدس به نمایندگی ایران در دمشق و در ایام مبارک ماه رمضان و آستانه روز جهانی قدس، نشان از طراحی شیطانی بدخواهان و دشمنان ملت ایران برای ضربه زدن به یکپارچگی، عزت، استقلال و آرامش کشور عزیزمان در چنین روزهای مبارکی دارد. 

گروه تروریستی جیش‌الظلم که با ادعاهای دروغین دست به این جنایت هولناک زده است، در حقیقت مزدور و نوکر حلقه به گوش رژیم صهیونیستی است و اقداماتش در جهت تأمین منافع این رژیم غاصب انجام می‌گیرد. با این حمله، همدستی و همکاری گروهک‌های تروریستی منطقه با دشمن اصلی اسلام و مسلمین یعنی صهیونیست‌ها بار دیگر آشکار گردید. 

«جمعیت گفتمان انقلاب اسلامی» ضمن محکومیت شدید این اقدام تروریستی، شهادت مدافعان سرافراز امنیت میهن را به پیشگاه مقام عظمای ولایت و فرماندهی معظم کل قوا حضرت امام خامنه‌ای(مدظله‌العالی) و عموم ملت شریف ایران به ویژه خانواده‌های معزز شهدا تبریک و تسلیت عرض می‌کند. یقین داریم که گوش‌های شنوا و چشم‌های بیدار نیروهای امنیتی و نظامی کشور، توطئه‌های دشمنان را در نطفه خفه خواهند کرد و اجازه نخواهند داد تا این گروهک‌های خودفروخته، امنیت و آرامش مردم را برهم بزنند. قطعا خون پاک شهیدان، بی‌پاسخ نخواهد ماند و عاملان و حامیان این جنایت، پاسخی دندان‌شکن دریافت خواهند کرد. 

همچنین بر خود لازم می‏دانیم از تلاش‌ها و رشادت‌های دلاورمردان وزارت اطلاعات، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، ارتش، نیروی انتظامی، مرزبانی و سایر یگان‌های امنیتی و دفاعی کشور در حراست از مرزهای ایران و تأمین امنیت و آرامش مردم، صمیمانه قدردانی نماییم. مطمئن هستیم بیداری، هوشیاری و اقتدار مدافعان امنیت، چون گذشته سد محکمی در برابر توطئه‌های دشمنان خواهد بود. 

از خداوند متعال علو درجات شهدای این حمله تروریستی را مسألت داریم و برای خانواده‌های صبورشان، اجر مضاعف آرزومندیم، برای مجروحان نیز شفای عاجل و بازگشت سلامت کامل را از خداوند منان مسئلت داریم. 

امنیت پایدار، آرامش و اقتدار ملت بزرگ ایران، همواره پابرجا و مستدام باد. 

روابط عمومی و امور بین‌الملل جمعیت گفتمان انقلاب اسلامی 
۱۷ فروردین ۱۴۰۳

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha