• جمعه / ۱۷ فروردین ۱۴۰۳ / ۱۱:۵۵
  • دسته‌بندی: غرب آسیا و آفریقا
  • کد خبر: 1403011707979
  • خبرنگار : 71475

رسانه‌های عبری: ایران بدون فرستادن حتی یک پهپاد اسرائیل را وحشت‌زده کرده است

رسانه‌های عبری: ایران بدون فرستادن حتی یک پهپاد اسرائیل را وحشت‌زده کرده است

رسانه‌های عبری گزارش کردند که رژیم صهیونیستی امروز (جمعه) همزمان با روز جهانی قدس، از بیم حمله تلافی‌جویانه ایران یا حزب‌الله لبنان، وضعیت هشدار را به اوج خود رسانده است.

به گزارش ایسنا، رژیم صهیونیستی به دلیل ترس از پاسخ ایران به حمله تروریستی علیه بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق، در وضعیت اضطرای و نگرانی به‌سر می‌برد.

روزنامه «یدیعوت آحارونوت» اذعان کرد که ایران اگرچه هنوز یک پهپاد هم در واکنش به هدف قرار دادن کنسولگری خود ارسال نکرده ، اما در جنگ روانی دستاوردی را رقم زده است.

این روزنامه در گزارشی به قلم «یوسی یهوشع» تحلیلگر امور نظامی خود فاش کرد که فضای ترس و وحشت بر اراضی اشغالی حاکم است، زیرا «اسرائیلی‌ها سردرگم هستند که آیا ابتدا باید به شبکه‌های مواد غذایی حمله کنند یا دستگاه‌های خودپرداز.»

این تحلیلگر اسرائیلی با اشاره به شتاب شهرک‌نشینان برای خرید ژنراتور از ترس قطعی برق برای دوره های طولانی در صورت گسترش جنگ، افزود: «فروشندگان ژنراتور سود خوبی به جیب می‌زنند.»

این روزنامه درباره ترس و واهمه شهرک‌نشینان افزود: آن‌ها شروع به اعمال فشار به مقامات محلی برای باز کردن پناهگاه‌ها کرده‌اند. این روزنامه همچنین تاکید می‌کند که تهران در واکنش به هدف قرار دادن کنسولگری خود نظاره‌گر و بی‌تفاوت نخواهد ماند.

بحران اطلاعاتی بی‌سابقه

یدیعوت آحرونوت توضیح داد که ترس شهرک نشینان ناشی از این واقعیت می‌شود که واحد اطلاعاتی ارتش صهیونیستی از بدترین بحران در تاریخ خود رنج می‌برد.

این روزنامه ادامه داد: پس از ارزیابی نادرست درباره حمله گردان‌های القسام، شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی حماس در ۷ اکتبر ۲۰۲۳، اعتماد مردم به واحد اطلاعاتی کاملا از  دست رفته است.

همچنین «عمیت ساعر» رئیس تیپ تحقیقات در سازمان اطلاعات نظامی ارتش رژیم اسرائیل (امان) روز پنجشنبه با برعهده گرفتن مسئولیت شکست اطلاعاتی این رژیم در حمله حماس در روز ۷ اکتبر، از سمت خود استعفا کرد.

طبق گزارش خبرگزاری سما، این دومین استعفاء در تیپ تحقیقاتی امان طی چند ماه اخیر است.

رسانه های اسرائیلی تصریح کردند که سرتیپ ساعر عالی‌ترین افسر صهیونیستی است که تاکنون در بین مسئولان شکست‌ها و ناکامی‌ها در جنگ غزه به ماموریت خود پایان داده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۳-۰۱-۱۷ ۲۱:۰۲

مرگ بر اسرائیل

avatar
۱۴۰۳-۰۱-۱۷ ۲۳:۱۶

فقط لحظه شماری میکنم برای پاسخ دادن به رژیم شیطان صفت

avatar
۱۴۰۳-۰۱-۱۷ ۲۳:۱۷

هنوز سیلی نخورده منگ شدن . سیلی را بخورن میفهمن نتیجه شکر زیادی چیه

avatar
۱۴۰۳-۰۱-۱۸ ۰۱:۵۳

ترسوها بزدلهای کودک کش

avatar
۱۴۰۳-۰۱-۱۸ ۰۲:۳۸

همه رفتید توی سوراخ موش قایم شدید؟؟به وقتش از سوراختون درتون میاریم زنده باد جمهوری اسلامی ایران🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷

avatar
۱۴۰۳-۰۱-۱۸ ۰۷:۰۶

همین قدر که اونا ترسیدند یعنی ما پیروز شدیم

avatar
۱۴۰۳-۰۱-۱۸ ۰۸:۵۳

جمهوری اسلامی ایران برای تو دهن زدن اسراییل و آمریکا و اروپا و عنگلیس خبیث و نوچه‌های مزدور ایرانی افسادطلب و سلبریتی های دوزاری سلطنت طلب و نماینده مزخرف بهایی یهودی زاده ون پالانی عیاش ،،،باید بمب هسته‌ای را رو نمایی کند و زدن نقاط استراتژیک اسرائیل هم به عهده جبهه مقاومت تا سرنگونی این نظام اپارتاید سگیونیست کودک کش

avatar
۱۴۰۳-۰۱-۱۸ ۱۱:۴۶

آفرین بترسین از ترس بمیرین