• جمعه / ۱۷ فروردین ۱۴۰۳ / ۱۲:۱۰
  • دسته‌بندی: کرمان
  • کد خبر: 1403011707994
  • خبرنگار : 50189

/طوفان رمضان/

شیرازی: امروز اسرائیل در صحنه هلاکت دست و پا می‌زند

شیرازی: امروز اسرائیل در صحنه هلاکت دست و پا می‌زند

ایسنا/کرمان جانشین رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: طوفان الاقصی ابهت اسرائیل را شکست و سران صهیونیستی می‌گویند ما تا چند سال آینده دوام نمی آوریم و ۸۰ سالگی اسرائیل را نمی‌بینیم.

حجت‌الاسلام والمسلمین علی شیرازی امروز ۱۷ فروردین ماه در جمع شرکت‌کنندگان در راهپیمایی روز قدس در کرمان درباره علت نام‌گذاری این روز اظهار کرد: برای اینکه ریشه این حرکت را دنبال و تبیین کنیم، باید به قرن ۱۹ برگردیم. روزهایی که دشمنان تلاش کردند که کشور فلسطین را غصب کنند و پس از جنگ جهانی اول مقدمات آن انجام شد.

وی با تبیین تاریخ تشکیل رژیم صهیونیستی در سرزمین فلسطین تصریح کرد: از همان ابتدا علمای دین در این زمینه موضع‌گیری کردند و برخی مراجع تقلید حکم جهاد دادند. اسرائیل در شش روز چهار کشور عربی را شکست داد اما امروز شاهدیم توان مقابله را ندارد.

جانشین رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در ادامه با یادآوری سخنان اخیر مقام معظم رهبری در خصوص غزه گفت: امام راحل در مرداد ۱۳۵۸ آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را روز قدس نام‌گذاری کرد و در آن روز خیلی‌ها باور نداشتند که این حرکت امروز طوفان‌الاقصی را ایجاد می‌کند.

شیرازی از حمایت‌های کشورهای اروپایی و آمریکایی از اسرائیل سخن گفت و بیان کرد: امروز با همه ترس و وحشت و تهدیدات به لطف الهی طوفان الاقصی ابهت اسرائیل را شکست و سران صهیونیستی می‌گویند ما تا چند سال آینده دوام نمی آوریم و ۸۰ سالگی اسرائیل را نمی‌بینیم.

شیرازی بیان کرد: تلاش‌هایی که علیه جمهوری اسلامی در کرمان و سیستان و بلوچستان(توسط جیش‌الظلم) و سوریه انجام می‌دهند، همه این حرکت‌ها نشانه عجز استکبار جهانی است و همه قدرت‌ها دنیا پشت سر اسرائیل ایستاده‌اند تا غزه را خاموش کنند و نتوانستند.

وی تاکید کرد: آمریکا و اسرائیل بدانند امروز اوضاع با گذشته متفاوت است و تاثیر کلام رهبران دینی و امام و انقلاب ایران را در جهان می‌بینیم و در قلب فرانسه، آمریکا، انگلیس و اروپا و حتی افراد غیر مسلمان در مقابل اسرائیل قد علم کرده‌اند. امروز جهان اسلام با حرکت ملت ایران بیدار شده و امروز اثر روز قدس را می‌بینیم.

جانشین رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح بیان کرد: امروز مردم دنیا علیه اسرائیل حماسه خواهند آفرید و در ایران این روز باشکوه‌تر از گذشته است و نشان از این دارد که اسلام زنده است، فلسطین زنده است و نشانه توان جمهوری اسلامی و قدرت ملت ایران است.

وی خطاب به مسئولان نظام گفت: از اول انقلاب هر حرکتی که به وقوع پیوست با حمایت ملت بوده و در همه یوم‌الله‌ها وارد صحنه شد و از انقلاب حمایت کرد و امروز ملت پشت سر انقلابش و شهدای بزرگوارش ایستاده و همچون همیشه سرباز ولایت است.

شیرازی به مرور سخنان اخیر رهبری در خصوص حوادثی که اخیرا در سوریه اتفاق افتاد، توصیه کرد و افزود: اینکه ایشان گفتند که دشمن را باید پشیمان کنید معنا دارد. مثل حاج قاسم، مثل مردان رشید کرمانی، وارد صحنه بشوند، ملت و امت اسلامی حمایت می‌کنند و ما باید از دشمنان انتقام بگیریم و باید وارد عرصه بشویم و امروز، روز مقابله با دشمن است.

وی ادامه داد: هر حرکتی که مسئولان می‌توانند با قاطعیت، محکم انجام دهند. امروز اسراییل در صحنه هلاکت دست و پا می‌زند و اگر آمریکایی‌ها پشت سر اسرائیل نبودند همان روزهای اول نابود شده بود.

جانشین رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح افزود: امروز به لطف الهی یمن، حزب‌الله، مردم، حشدالشعبی و حزب‌الله عراق و جمهوری اسلامی در صحنه هستند و همه این عظمت مرهون تلاش جمهوری اسلامی است. اما توقع ملت ایران و برداشتی که بنده از سخنان رهبری دارم برخورد قاطع پشیمان کننده علیه اسرائیل است.

وی ادامه داد: تصمیم با تدبیر باشد اما قاطعانه باشد، محکم باشد و دشمن را پشیمان کند و این خواسته همه جبهه مقاومت است.

شیرازی بیان کرد: ما یک جان داریم و آن روزی که با امام و بعد از امام با رهبر حکیم بیعت کردیم جان را کف دست گرفتیم.

شیرازی گفت: اینکه حاج قاسم را بکشید، سید رضی را بکشید، زاهدی را بکشید و ... یک ذره از اراده حامیان ولایت کاسته نمی‌شود و ملت ایران با حمایت جبهه مقاومت در صحنه ایستاده است تا اسرائیل را از صحنه روزگار محو کند و این را دشمنان ما هم می‌دانند. ما بنا نیست وارد یک جنگ نظامی شویم اما این توان را داریم و امروز با موشک خرمشهر آماده‌ایم که اسرائیل را با خاک یکسان کنیم اما امروز اراده ما این نیست، دشمن هم می‌داند.

وی افزود: دشمن می‌داند اگر وارد جنگ با جمهوری اسلامی شود یک روزه کار آن تمام است و این قدرت را ملت، نیروهای مسلح، وزارت دفاع ایران دارد و دشمن می‌داند دوستان هم می‌دانند و با این قدرتی که ملت ایران دارد توقع این است که مسئولین نظام محکمتر پای کار بیایند و بدانند دشمن علیه قدرت امت‌های اسلامی و جبهه مقاومت هیچ غلطی نمی‌تواند بکند.

جانشین رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با اشاره به اظهارات برخی درباره ناتوانی ایران در مقابله با صدام و حضورش در سوریه و جنگ با داعش عنوان کرد: امروز صدام نیست اما ما هستیم، در سال ۹۰ برخی در کشور می‌گفتند با چه قدرتی می‌خواهید وارد سوریه شوید؟ امروز داعش شکست خورده و ملت ایران، مردم یمن و حشدالشعبی سربلند و ... است.

وی با فرستادن درود به حاج قاسم سلیمانی اظهار کرد: امروز به لطف الهی جمهوری اسلامی و جبهه مقاومت قدرت دارد و دشمن را به زانو درآورده است و مطئن باشید که آینده از آن ملت ایران است و بزودی زود اسرائیل شکست خواهد خورد و در قدس نماز خواهیم خواند و نسل جوان امروز در آینده نه چندان دور سقوط اسرائیل و آمریکا را خواهند دید.
انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha