• جمعه / ۱۷ فروردین ۱۴۰۳ / ۱۳:۰۳
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 1403011708046
  • خبرنگار : 50039

منتخب مردم تهران در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد:

رقم خوردن نطفه خبیث صهیونیست توسط انگلیس/ پایان آقایی آمریکا بر جهان

رقم خوردن نطفه خبیث صهیونیست توسط انگلیس/ پایان آقایی آمریکا بر جهان

ایسنا/گلستان منتخب مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه با حمله «رژیم صهیونیستی» به نوار غزه، این رژیم در آستانه کیش و مات شدن در صفحه شطرنج مقاومت قرار گرفته، افزود: «نتانیاهو» نخستین قربانی این ماجرا خواهد بود.

منوچهر متکی ظهر جمعه ۱۷ فروردین ۱۴۰۳ در جمع راهپیمایان روزه‌دار روز جهانی قدس در مصلی بزرگ وحدت گرگان، اظهار کرد: امروز روز جهانی قدس به نقطه آغازی برای تجمیع ظرفیت مسلمین، مستضعفین و آزادی خواهان بدل شد.

وی با بیان اینکه در قرن گذشته با صدور اعلامیه بالفور، آغاز این رژیم منحوس و ایجاد دولت یهود رقم خورد، ادامه داد: در واقع این نطفه خبیث صهیونیست را دولت انگلیس در جهان رقم زد.

منتخب مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه صهیونیست‌ها با خرید زمین‌ها و اخراج فلسطینیان از سرزمین‌های آنها، زمینه‌ساز ایجاد دولت صهیونیستی را فراهم کردند، افزود: بعد از گرفتن سرزمین فلسطینیان و استقرار صهیونیست‌ها، زمان اعلام موجودیت آنها رسید و تلاش کردند عرصه‌های حکمرانی خود را وسیع‌تر کند.

وی با تأکید بر اینکه این سرزمین‌ها متعلق به فلسطینیان بود و صهیونیست‌ها غصب آشکار را رقم زدند، خاطرنشان کرد: صیهونیست‌ها جنگ‌های متعددی را برای توسعه حکمرانی‌های خود راه انداختند.

رقم خوردن نطفه خبیث صهیونیست توسط انگلیس/ پایان آقایی آمریکا بر جهان

رژیم شاهنشاهی بلندگوی صهیونیست بود

متکی، رژیم صهیونیستی را فاقد مقبولیت در سرزمین‌های اشغالی دانست و اضافه کرد: فراموش نکرده‌ایم در دوران طاغوت، حکومت شاهنشاهی چگونه بلندگوی آن رژیم برای شناساندن حکومتی متمدن شده بود که با پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی همه نقشه‌های آنها برآب شد.

وی با تأکید بر اینکه امام خمینی (ره) با حمایت از ملت مظلوم فلسطین، چهره اصلی رژیم منحوس صهیونیستی را به جهانیان و به خصوص ملت آزادی‌خواه جهان شناساند، تصریح کرد:  آمریکایی‌ها پس از انقلاب دیگر نتوانستند بر جهان آقایی کنند و امام راحل تمامیت‌خواهی آنها را به هم ریخت و خط بطلان بر نظریه‌های آمریکایی کشید.

رقم خوردن نطفه خبیث صهیونیست توسط انگلیس/ پایان آقایی آمریکا بر جهان

غافلگیری و تحقیر شده اولین وضعیت صهیونیست‌ها پس از طوفان الاقصی

وزیر امور خارجه ایران سابق جمهوری اسلامی ایران با اشاره به اینکه استقلال ‌خواهی، آزادی‌خواهی و نه گفتن به نظام سلطه پس از انقلاب به یک فرهنگ در جهان تبدیل شده است، یادآور شد: امروز به برکت فضای مجازی همه اعمال استکبار آشکار شده و نمی‌توانند با استفاده از رسانه‌های در اختیار خودشان آنچه را که می‌خواهند به جهانیان منتقل کنند.

وی با بیان اینکه عملیات «طوفان الاقصی» همه نقشه‌های مذاکرات برای صلح برخی دولت ها با اسرائیل را به هم زد، گفت: غافلگیری و تحقیر شدن اولین وضعیتی بود که حماس و مقاومت به این رژیم صهیونیستی تحمیل کرد.

منوچهر متکی به تقدیم بیش از یکصد شهید خبرنگار در نوار غزه برای شناساندن چهره صهیونیستی از آغاز عملیات طوفان الاقصی تاکنون اشاره کرد و توضیح داد: امروز جمعیت‌های میلیونی مخالف صهیونیست‌ها در جای جای جهان شکل گرفته و این روند ادامه دارد.

تراژدی غزه عنوان ده‌ها کتاب برای تبیین جنایت‌های قوم یهود

وی جنگ رژیم صهیونیستی در نوار غزه، جنگ با ساختمان‌ها، بیمارستان‌ها، مدارس، مساجد، زنان، کودکان، سالمندان دانست و تصریح کرد: آنها هزاران نفر بی‌گناه را به شهادت رسانده‌ و نسل‌کشی به راه انداخته‌اند و تراژدی غزه عنوان ده‌ها مقاله، کتاب و فیلم در جهان برای تبیین یکی دیگر از جنایت‌های قوم یهود در جهان خواهد بود.

این منتخب مردم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه انفاس قدسی امام خمینی (ره) همچنان جاری است، خاطرنشان کرد: در جنگ هشت ساله با عراق، همه سفارت‌خانه‌های دو کشور در امان بودند ولی امروز این رژیم اقدام به حمله موشکی به سفارت یک کشور می‌کند.

وی با تأکید بر اینکه باید سازمان ملل نسبت به این جنایت اقدام کند وگرنه پاسخ جمهوری اسلامی ایران را در واکنش به این جنایت‌های ددمنشانه خواهند دید، افزود: امروز «رژیم صهیونیستی» در صفحه شطرنج مقاومت در آستانه کیش و مات شدن است و «بنیامین نتانیاهو» همانند «ایهود المرت» در جنگ سی و سه روزه، نخستین قربانی این تجاوز و جنایت وحشیانه خواهد بود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha