• جمعه / ۱۷ فروردین ۱۴۰۳ / ۱۳:۲۲
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1403011708071
  • منبع : نمایندگی همدان

/طوفان رمضان/

حضور کوبنده همدانی‌ها در راهپیمایی روز قدس

حضور کوبنده همدانی‌ها در راهپیمایی روز قدس

ایسنا/همدان امروز راهپیمایی روز جهانی قدس در سراسر استان همدان و با حضور جمع کثیری از راهپیمایان و به صورت گسترده و پرشور برگزار شد.

راهپیمایی روز جهانی قدس امروز جمعه ۱۷ فروردین مصادف با ۲۵ رمضان المبارک- در ۲۴ نقطه شهرها و شهرستان‌های سطح استان همدان که دارای نمازجمعه هستند، برگزار و مراسم راهپیمایی این نقاط به نمازجمعه ختم شد.

راهپیمایی گسترده مردم همدان از میدان خمینی(ره) آغاز و به حسینیه امام خمینی(ره) ختم شد این درحالی بود که با وجود پر شدن حسینیه باز هم جمع کثیری از مردم در مسیرهای راهپیمایی حضور داشتند.

حضور کوبنده همدانی‌ها در راهپیمایی روز قدس

مردم امسال در طول مسیر با سر دادن شعار «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل»، «خیبر خیبر یا صهیون»، «فلسطین، فلسطین حمایتت می‌کنیم»، «مرگ بر استکبار»، «لبیک یا حیدر»، «لبیک یا حسین» و «لبیک یا خامنه‌ای» حمایت خود را از ملت مظلوم فلسطین اعلام داشتند.

امروز در مسیر راهپیمایی محل‌های برای استقرار کنشگران مردمی در راهپیمایی روز قدس درنظر گرفته شود به طوری که در ابتدای پیاده‌راه بوعلی گروهی از دختران جوان و مادران با پوشش زنان فلسطینی و ظروف خالی حضور داشتند.

حضور کوبنده همدانی‌ها در راهپیمایی روز قدس

ابتدای خیابان شریعتی، مقابل بانک صادرات، مادران همراه فرزند کالسکه‌سوار حضور داشتند و به جمع راهپیمایان پیوستند، خواهران انقلابی هم ابتدای خیابان شریعتی، روبروی مقبره استر و مردخای تجمع کرده بودند.

گروه فرهنگی سرو با گروه‌های سرود دختر و پسر لحظات خاطره‌انگیزی در کنار پل خواجه‌رشید، روبروی بانک ملت برای راهپیمایان فراهم کرده بودند. مهدهای قرآنی هم زیر پل خواجه رشید حضور یافته بودند و پذیرای علاقمندان بودند. کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و چند گروه فرهنگی دیگر در مسیر راهپیمایی حضوری فعال داشتند.

حضور کوبنده همدانی‌ها در راهپیمایی روز قدس

در شرایط فعلی که مردم، زنان و کودکان غزه در چند ماه اخیر زیر رگبار وحشیانه و بی‌رحمانه موشک و گلوله‌های رژیم غاصب صهیونیستی در حال نابودی و نسل‌کشی هستند، احساسات انسانی و بشری حکم کرد که همه ملل آزاده جهان برای همدردی با مظلومان غزه و فلسطین در راهپیمایی روز قدس شرکت کنند.

بسیاری از مردم به صورت خانوادگی در راهپیمایی حضور یافتند و در میان جمعیت کودکان، نوجوانان و دهه هشتادی‌ها و دهه نودی‌های بسیاری حضور داشتند.

حضور کوبنده همدانی‌ها در راهپیمایی روز قدس

به گزارش ایسنا، سخنران اصلی راهپیمایی روز قدس در همدان سخنران این مراسم حمیدرضا حاجی‌بابایی، رئیس کمیسیون برنامه و بودجه و نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی بود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha