• جمعه / ۱۷ فروردین ۱۴۰۳ / ۱۳:۲۷
  • دسته‌بندی: مرکزی
  • کد خبر: 1403011708078
  • منبع : نمایندگی مرکزی

حجت الاسلام ادیانی:

راهپیمایی روز قدس به یک حرکت جهانی تبدیل شده است

راهپیمایی روز قدس به یک حرکت جهانی تبدیل شده است

ایسنا/مرکزی رییس سازمان عقیدتی ـ سیاسی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: راهپیمایی روز قدس به یک حرکت جهانی تبدیل شده است.

حجت ‏الاسلام «سیدعلیرضا ادیانی» روز جمعه در سخنرانی روز قدس اراک، اظهار کرد: امام راحل روز قدس را برای کمک به آرمان فلسطین نامگذاری کرد و ملت ایران به عنوان پرچمدار مبارزه با ظلم و ستم در راستای تحقق وعده الهی در بهترین ماه سال و بهترین روزهای سال ندای حمایت خود از مردم مظلوم فلسطین را به گوش جهانیان رساندند.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی و آرمان های او زنده و پویاست افزود: روز قدس که امام راحل آن را برای برون رفت از یک چالش اساسی دنیای اسلام و از بین بردن ظلم و ستم و بازگشت مردم قدس به سرزمین شان نامگذاری کرد، از مرزهای ایران فراتر رفته در تمام دنیای اسلام صدای حق خواهی و دفاع از مردم مظلوم فلسطین به گوش می رسد.

وی با تاکید بر اینکه راهپیمایی روز قدس به یک حرکت جهانی تبدیل شده است، افزود: رهبر معظم انقلاب قبل از برگزاری راهپیمایی روز قدس پیش‌بینی کردند که این راهپیمایی امسال از مرز کشورهای اسلامی عبور می‌کند و کشورهای غیر اسلامی نیز با مردم غزه همراه می‌شوند و مردم ایران به عنوان پرچمدار این حرکت، دشمنان را مانند همیشه نامید می‌کنند و امروز با حضور پرشور مردم سراسر ایران و دیگر کشورها، این پیش‌بینی محقق شد.

ادیانی با بیان اینکه قرآن وعده داده است که مستضعفان در جهان به قدرت می رسند، گفت: تحقق این وعده الهی در جریان انقلاب اسلامی مردم ایران به منصه ظهور رسید. نابودی تمامی مستکبران عالم آرمان بزرگ مسلمانان است و قرآن به ما آموخته است که نه ستم کنیم نه زیر بار ستم برویم و مسلمانان با پیروی از قرآن کریم به ظالمان اجازه قدرت نمایی و ستم به مظلومان را نمی دهند.

وی گفت: بعد از جنگ جهانی اول اروپایی ها برای تسلط بر منابع انرژی و مواد خام غرب آسیا رژیم اسرائیل را تاسیس کردند و در جنگ جهانی دوم آمریکا اداره اسرائیل را به دست گرفت به همین دلیل امام راحل(ره) آمریکا را شیطان بزرگ نامگذاری کرد.

ادیانی با اشاره به سخنان رهبران آمریکا و رژیم صهیونیستی درخصوص انقلاب ایران افزود: ترس آنها از انقلاب ایران و جمهوری اسلامی ایران واضح و آشکار است. آنها ایران را بزرگترین دشمن اسرائیل می دانند و تلاش می کنند به کشور و انقلاب ما ضربه بزنند ولی امروز اقتدار ایران اسلامی مواجه ‌شده‌اند.

وی با اشاره به جنایان اخیر رژیم صهیونیستی و کشتار مردم غزه گفت: این اقدامات نشانگر ضعف و درماندگی آنهاست و اگر خون سرداران اسلام از دستان کثیف آنها می ریزد بدلیل ترس و ضعف آنهاست.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha