• جمعه / ۱۷ فروردین ۱۴۰۳ / ۱۳:۲۹
  • دسته‌بندی: مرکزی
  • کد خبر: 1403011708080
  • خبرنگار : 50598

/طوفان رمضان/

دری نجف آبادی: اسرائیل هیچگاه به اندازه امروز در اذهان جهانیان منفور نبوده است

دری نجف آبادی: اسرائیل هیچگاه به اندازه امروز در اذهان جهانیان منفور نبوده است

ایسنا/مرکزی امام جمعه اراک گفت: اسرائیل هیچگاه به اندازه امروز در اذهان مردم جهان، منفور نبوده است.

آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی، ۱۷ فروردین در خطبه‌های نماز جمعه اراک با اشاره به حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز قدس اظهار کرد: امروز بعد از گذشت ۴۵ سال از فرمان حضرت امام(ره) و نامگذاری روز قدس، تمام مردم جهان به خیابان آمده و از فلسطینی‌ها حمایت می‌کنند و اسرائیل را جنایتکار می‌دانند.

وی افزود: امروزه صهیونیست‌ها بیش از ۹۴ درصد سرزمین‌های مردم فلسطین را اشغال کرده‌ اند و میلیون‌ها فلسطینی را آواره و شهید کرده‌اند و وظیفه تمام آزادی خواهان جهان است تا از مردم مظلوم فلسطین حمایت کنند.

دری نجف آبادی اضافه کرد: اسرائیل هیچگاه به اندازه امروز در اذهان مردم جهان، منفور نبوده است. وعده خداوند و قرآن است که جنایتکاران شکست خواهند خورد و مظلومان پیروز خواهند شد.

امام جمعه اراک با بیان اینکه مردم باید راه شهدا را ادامه دهند افزود: اسرائیلی‌ها خیال می‌کنند با جنایت می‌توانند موفق شوند ولی نمی‌دانند سرانجام در اوج نکبت و حقارت شکست خواهند خورد.

وی با تاکید بر ضرورت امنیت تصریح کرد: امنیت در همه زمینه‌ها از هر چیزی واجب‌تر است و از تمام ارگان‌ها می‌خواهیم امنیت را به جد و با هوشیاری دنبال کنند و از وقوع جنایت‌هایی مثل حملات تروریستی‌ در چابهار و راسک پیشگیری کنند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با اشاره به شعار سال افزود: اینطور نیست که گره‌های اقتصادی را نشود باز کرد بلکه با همت و فداکاری و از خود گذشتگی می‌شود مشکلات را حل کرد.

وی با تاکید بر در اولویت قرار دادن رفع موانع و مشکلات اقتصادی گفت: استان مرکزی بیش از ۳ هزار واحد صنعتی دارد و با توسعه صنایع، شرکت‌های دانش بنیان، تعاونی‌ها و استفاده از تمامی ظرفیت‌ها می‌توان مشکلات اقتصادی را رفع کرد.


انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha