• جمعه / ۱۷ فروردین ۱۴۰۳ / ۱۴:۳۴
  • دسته‌بندی: سیستان و بلوچستان
  • کد خبر: 1403011708144
  • منبع : نمایندگی سیستان و بلوچستان

/ طوفان رمضان/

مدیر حوزه‌های علمیه سیستان‌وبلوچستان: تا شکست نهایی اسرائیل غاصب در میدانیم

مدیر حوزه‌های علمیه سیستان‌وبلوچستان: تا شکست نهایی اسرائیل غاصب در میدانیم

ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیر حوزه‌های علمیه سیستان و بلوچستان در مراسم محوری روز قدس با بیان این‌که امروز یکی از روزهای یادگار امام راحل است، اظهار کرد: روز قدس به نام یاری از مردم مظلوم فلسطین که ده‌ها سال است تحت شکنجه‌های استکبار جهانی و کشتارهای شدید رژیم غاصب صهیونیستی و حامیان آن قرار دارند، نامگذاری شده است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین هادی رمضانی افزود: امروز، بعد از ۶ ماه از عملیات غرورآفرین طوفان الاقصی که به زودی تبدیل به طوفان الاحرار می‌شود و شعار روز جهانی قدس است، گرامی داشته شد.

مدیر حوزه‌های علمیه سیستان و بلوچستان ادامه داد: به اسرائیل غاصب، آمریکای جنایتکار، کشورهای غربی و رؤسای کشورهای منطقه‌ای که هنوز پند نگرفته و از اسرائیل حمایت می‌کنند اعلام می‌کنیم این وعده الهی است و اسرائیل توسط مومنان و جوانان شیعه و سنی نابود می‌شود.

وی گفت: روسای کشورهایی که در این ۶ ماه اسرائیل را سرپا نگه داشته و ارتزاق آن را تامین کرده‌اند، بدانند به‌زودی در زباله‌دان تاریخ ریخته می‌شوند؛ چراکه امروز مردم تمامی کشورها بیدار شده و آنها را نابود خواهند کرد و اسرائیل نیز بداند زرادخانه‌های هسته‌ای و موشک‌های آنان هیچ‌کاری نمی‌تواند بکند، همانطور که در این ۶ ماه با وجود استفاده از تمامی ابزارهای نظامی و نیروهای نظامی آمریکا و غرب هیچ غلطی نتوانسته انجام دهد یا دستاورد سیاسی و نظامی داشته باشد و با شکست مواجه شده و برای خروج خود درمانده است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین رمضانی اظهار کرد: اسرائیل و حامیان آن باید شنا یاد بگیرند چرا که به دریا ریخته خواهند شد این جمله معروف امام راحل است. ظلم کنندگان به فلسطین بدانند که به دست خود و مومنان نابود خواهند شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha