• جمعه / ۱۷ فروردین ۱۴۰۳ / ۱۴:۵۲
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1403011708174
  • خبرنگار : 50471

/طوفان رمضان/

آقامحمدی: با تلاش‌های رزمندگان مقاومت، قدس شریف آزاد خواهد شد

آقامحمدی: با تلاش‌های رزمندگان مقاومت، قدس شریف آزاد خواهد شد

ایسنا/همدان عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: نابودی صهیونیست‌ها تنها راه‌حل مسأله فلسطین است و به یاری خدا با تلاش‌های رزمندگان مقاومت قدس شریف آزاد خواهد شد.

علی آقامحمدی جمعه ۱۷ فرودین در مراسم روز جهانی قدس در محل مصلی نمازجمعه نهاوند، اظهار کرد: رژیم منحوس صهیونیستی در روزهای اخیر در غزه جنایت‌های زیادی انجام داده و به هیچ قانونی پایبند نبوده است.

وی تصریح کرد: این جنایت‌ها در تاریخ بشریت سابقه نداشته است اما صهیونیست‌ها با پشتوانه آمریکا و برخی دولت‌های غربی این فجایع را رقم زده‌اند.

آقامحمدی افزود: کودکان و زنان مظلوم فلسطین در غزه در شرایط بسیار بدی هستند اما از سازمان‌های به‌ اصطلاح حامی حقوق بشر صدایی درنمی‌آید و به‌ دروغ ادعای حمایت از مردم فلسطین را دارند در حالیکه در پشت پرده به صهیونیست‌ها سلاح می‌دهند.

وی ادامه داد: برخلاف دولت‌های غربی، مردم سراسر دنیا جنایت‌های بی‌سابقه صهیونیست‌های کودک‌کش را محکوم کردند و خواستار توقف جنگ هستند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام بیان کرد: مردم روزه‌دار و قهرمان ایران اسلامی هم با حضور پرشور خود در راهپیمایی امسال نشان دادند همیشه حامی و پشتیبان مردم مظلوم فلسطین هستند.

آقامحمدی مطرح کرد: صهیونیست‌ها در اقدام اخیر خود در به شهادت رساندن سردار زاهدی و همرزمانش بار دیگر اوج وحشی‌گری خود را نشان دادند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام یادآور شد: نابودی صهیونیست‌ها تنها راه‌حل مسأله فلسطین است و به یاری خدا با تلاش‌های رزمندگان مقاومت قدس شریف آزاد خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: همان‌طور که امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری بارها اعلام کردند وظیفه مسلمانان حمایت از مظلومان فلسطین بوده و این حمایت جزیی از دین ما است.

آقامحمدی تأکید کرد: رژیم خبیث صهیونیستی در جنایتی آشکار، جمعی از فرماندهان مقاومت را ناجوانمردانه به شهادت رساند تا بار دیگر عجز و درماندگی خود از رویارویی در خطوط مقدم نبرد با رزمندگان اسلام را به نمایش بگذارد.

وی بیان کرد: روز قدس با توجه به انزجار سراسر جهان از صهیونیست‌ها نقطه عطف و مهمی در تاریخ مبارزات مردم فلسطین خواهد بود و به یاری خدا به پیروزی ختم خواهد شد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در پایان اظهار کرد: حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز قدس امسال نشان داد صهیونیست‌ها محکوم ‌به شکست هستند.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha