• جمعه / ۱۷ فروردین ۱۴۰۳ / ۱۴:۵۵
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1403011708176
  • خبرنگار : 50175

/طوفان رمضان/سردار کریم‌پور:

پشتیبانی از ولایت‌ فقیه یکی از مهم‌ترین فلسفه‌های اصلی روز قدس است

پشتیبانی از ولایت‌ فقیه یکی از مهم‌ترین فلسفه‌های اصلی روز قدس است

ایسنا/لرستان سردار احمد کریم‌پور گفت: پشتیبانی از ولایت‌ فقیه یکی از مهم‌ترین فلسفه‌های اصلی روز قدس است.

سردار احمد کریم‌پور امروز ۱۷ فروردین‌ماه در مراسم راهپیمایی روز قدس در بروجرد، اظهار کرد: امام خمینی (ره) آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را به‌عنوان روز قدس نامگذاری کردند و امروز این نامگذاری، به یک پدیده جهانی تبدیل شده است.

وی با بیان اینکه پشتیبانی از ولایت‌فقیه یکی از مهم‌ترین فلسفه‌های اصلی روز قدس است، افزود: روز جهانی قدس و هفته دفاع مقدس با پیروزی انقلاب ظهور کرد و امروز بسیاری از کشورها از این موارد الگوگیری می‌کنند.

او اضافه کرد: امام‌راحل فرمود، همان‌گونه که با مجاهدت و تلاش‌های بسیار زیاد این کشور را از چنگال حکومت پهلوی نجات دادیم، فلسطین را  هم از چنگال رژیم صهیونیستی آزاد می‌شود و این مهم قطعاً رخ خواهد داد.

سردار کریم‌پور با اشاره به تحلیل بر مسائل روز جهان، گفت: این مهم لازم و ضروری بوده و تحلیل باعث می‌شود تا به خوبی بتوانیم فکر کنیم و فتنه‌های دشمنان خنثی شود.

وی بیان کرد: پشتیبان اصلی انقلاب اسلامی ایران، الله است و این انقلاب بر مبنای ضرورت هستی به پیروزی رسید و امروز می‌بینیم که انقلاب اسلامی ایران به الگویی برای کشورها تبدیل شده است.

او ادامه داد: شهادت افتخار ملت ایران است و این ملت با تأسی از اهل‌بیت (ع) در مسیر دین و اسلام جان خود را تقدیم می‌کنند.

سردار کریم‌پور تصریح کرد: پیروزی انقلاب اسلامی ایران زمینه را برای پیشرفت ایران در عرصه‌های مختلف فراهم کرد که امروز می‌بینیم ایران در عرصه هسته‌ای، بسیار موفق بوده و در عرصه نظامی و سایر عرصه‌ها بر قله اقتدار و موفقیت ایستاده است.

وی اظهار کرد: امروز جمهوری اسلامی ایران از امنیت خوبی برخوردار است و به برکت خون شهدا هر روز بر اقتدار و امنیت افزوده می‌شود.

او اضافه کرد: امروز دشمنان به خوبی می‌دانند کوچک‌ترین تحرکی سبب می‌شود تا با خاک یکسان شوند و هرگونه اقدامی از سوی دشمن، با پاسخی سخت همراه خواهد بود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha