• جمعه / ۱۷ فروردین ۱۴۰۳ / ۱۶:۰۰
  • دسته‌بندی: مازندران
  • کد خبر: 1403011708232
  • خبرنگار : 50630

/طوفان رمضان/

خروش یکپارچه شهروندان سوادکوه و سوادکوه شمالی در روز قدس

خروش یکپارچه شهروندان سوادکوه و سوادکوه شمالی در روز قدس

ایسنا/مازندران مردم سوادکوه همگام با دیگر نقاط جهان، در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، به خیابانها آمدند تا انزجار و نفرت خود را از جنایات ددمنشانه رژیم کودک کش اسرائیل به جهانیان اعلام کنند.

اقشار مختلف مردم با در شهرهای زیراب، پل سفید، شیرگاه و آلاشت با پرچم های جمهوری اسلامی ایران، فلسطین و مقاومت، ندای همدلی و حمایت از کودکان فلسطینی را سر دادند.

معاون سیاسی نیروی دریایی سپاه پاسداران به عنوان سخنران در راهپیمایی روز قدس در شیرگاه با تاکید بر سخنان امام راحل و مقام معظم رهبری در خصوص نابودی رژیم صهیونسیتی، از همه دولت ها و ملت های آزاده جهان خواستند تا در برابر این جنایات سکوت نکنند و برای حمایت از مردم مظلوم غزه بپا خیزند.

خروش یکپارچه شهروندان سوادکوه و سوادکوه شمالی در روز قدس

سرهنگ محمد اکبر زاده ضمن محکوم کردن جنایات رژیم صهیونسیتی در غزه در حمله به بیمارستانها بخصوص حملات ددمنشانه به کنسولگری ایران در سوریه، نظام مقدس جمهوری اسلامی و جبهه مقاومت را مدیون خون شهدا و رهبری مقام معظم رهبری عنوان کرد.

 اکبر زاده با مقایسه دوران رژیم پهلوی و انقلاب اسلامی ایران گفت: خاندان پهلوی که از سال ۱۳۲۰ در این کشور حکومت کردند چه پیشرفت هایی را برای ایران بوجود آوردند؟

وی افزود: در همه حوزه‌ها مانند درمان، آبرسانی، تحصیل، فرهنگ و .... در دوران قبل از انقلاب عقب ماندگی های فراوانی وجود داشت که با پیروزی انقلاب اسلامی بسیاری از این عقب ماندگی ها برطرف شد.

خروش یکپارچه شهروندان سوادکوه و سوادکوه شمالی در روز قدس

معاونت سیاسی نیروی دریایی سپاه پاسداران اضافه کرد: امروز به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی، جبهه مقاومت و خط مقاومت در برابر اتاق فکرهای استعمار و استکبار ایستاده است و اگر انقلاب اسلامی نبود، امروز از جبهه مقاومت هم خبری نبود.

وی اشاره کرد: بنا به فرمایشات مقام معظم رهبری، فساد، اژدهای هفت سری است که برای از بین بردن آن نیاز به کمک همه مردم، دولت و دیگر قوا است و به تنهایی نمی‌توان با آن مبارزه کرد.

خروش یکپارچه شهروندان سوادکوه و سوادکوه شمالی در روز قدس

مسجد جامع پل سفید، صحن مقدس امامزاده عبدالحق (ع) زیراب  مسجد جامع شیرگاه و مسجد آلاشت ظهر امروز میزبان هزاران نفر از شهروندان سوادکوهی بود که با قرائت قطعنامه روز قدس و گفتن تکبیر، بر ادامه راه مقاومت و مبارزه با رژیم صهیونسیتی تاکید داشتند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha