• جمعه / ۱۷ فروردین ۱۴۰۳ / ۱۷:۵۹
  • دسته‌بندی: مازندران
  • کد خبر: 1403011708269
  • خبرنگار : 50194

/طوفان رمضان/

فرماندار نور: جهان اسلام باید در مقابل رژیم صهیونیستی ایستادگی کند

فرماندار نور: جهان اسلام باید در مقابل رژیم صهیونیستی ایستادگی کند

ایسنا/مازندران فرماندار نور گفت: جهان اسلام باید با یک نگاه متحد و انسجام کامل در مقابل زیاده‌خواهی‌های این رژیم جعلی بایستد.

بیژن پولادی ۱۷ فروردین در سخنرانی راهپیمایی روزقدس بخش چمستان اظهار کرد: روز قدس نماد استکبار ستیزی و روز مبارزه با رژیم جعلی صهیونیستی است.

وی با اشاره به اینکه امام راحل ۱۶ مرداد سال ۱۳۵۸ آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را روز مبارزه با استکبار جهانی و رژیم جعلی صهیونیست نامید، تصریح کرد: مردم و ملت‌های مسلمان جهان باید بپاخیزند تا ملت فلسطین از یوغ این دشمن تا بن دندان مسلح آزاد شوند.

فرماندار شهرستان نور خاطرنشان کرد: امروز ملت‌های آزاده جهان علیه رژیم جعلی و کودک‌کش صهیونیست برای طرفداری از ملت مظلوم فلسطین به پا خاستند.

پولادی با اشاره به اینکه امروز این فرزند نامشروع و ناخلف به افول خود نزدیک شده است، ادامه داد: در عملیات طوفان الاقصی که به دست جوانان فلسطینی صورت گرفت هیمنه اطلاعاتی، امنیتی و نظامی دشمن شکست و به هیچ عنوان‌ نمی‌توانند این فضاحت را جبران کنند.

فرماندار شهرستان نور با اشاره به اینکه رژیم جعلی صهیونیستی به چکنم، چکنم افتاده است، یادآور شد: جهان اسلام باید با یک نگاه متحد و انسجام کامل در مقابل زیادی خواهی های این رژیم جعلی بایستد.

وی با اشاره به حضور پررنگ و همیشه در صحنه مردم چمستان گفت: رژیم جعلی صهیونیست تا امروز به هیچ یک از کنوانسیون‌های بین‌المللی مقید نبوده و به خود اجازه می‌دهد به سفارت کشور که به عنوان خاک آن کشور محسوب می‌شود، حمله موشکی کند که نشان از به آخر خط رسیدن آن رژیم است و قطعا جمهوری اسلامی پاسخ کوبنده‌ای را در زمان مناسب خواهد داد.

وی افزود: جمهوری اسلامی به برکت خون شهدا، ملت، سپاه، بسیج، نیروی انتظامی، وزارت اطلاعات، دستگاه های امنیتی با رهبری مقام معظم رهبری به جایگاهی رسید که از نظر توان نظامی جزو کشورهای برتر دنیا است.

نماینده عالی دولت در شهرستان نور یادآور شد: خروج آمریکا از منطقه یکی از انتقام‌های سخت بود که انجام شد.

پولادی با اشاره به اینکه کشور ایران در تکنولوژی و پیشرفت علم به جایگاهی رفیعی رسیده است اما متأسفانه نتوانسته در رسانه‌ها آن طور که باید برای مردم تبیین کند، یادآور شد: امروز رسانه‌های دشمن به دنبال لجن پراکنی و ایجاد تفرقه بین مردم و اقوام هستند.

وی گفت: جریان‌های سازمان یافته‌ای در کشور حضور دارند و می‌خواهند با توطئه‌ و زمینه‌سازی حجاب زن مسلمان را از او بگیرد.

فرماندار شهرستان نور با اشاره به تحریم‌های مختلف از سوی دشمنان افزود: آنچه امروز ایران اسلامی را سرپا نگه داشته اقتصاد درون زا (اقتصاد مقاومتی) است و باید امسال اقتصاد را مردمی و اصل ۴۴ قانون اساسی را اجرا کنیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha