• جمعه / ۱۷ فروردین ۱۴۰۳ / ۱۸:۱۳
  • دسته‌بندی: مازندران
  • کد خبر: 1403011708271
  • خبرنگار : 50194

/طوفان رمضان/

فیاضی: راهبرد امروز جهان اسلام مقاومت است

فیاضی: راهبرد امروز جهان اسلام مقاومت است

ایسنا/مازندران منتخب مردم شهرستان‌های نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی گفت: راهبرد امروز جهان اسلام مقاومت است.

عبدالوحید فیاضی ۱۷ فروردین در سخنرانی روز قدس شهر نور با اشاره به اینکه مسئله قدس، مسجدالاقصی و فلسطین تنها یک مسئله سیاسی نیست بلکه‌ کاملا اعتقادی است، اظهار کرد: بیش از ۷۰ سال مردم مظلوم فلسطین درگیر زیاده‌خواهی‌های انگلیسی‌ها، آمریکایی‌ها و صهیونیستها هستند.

وی تصریح کرد: موضوع فلسطین، موضوع دو جریان سیاسی و دو کشور و مخالفان آن نیست بلکه یک موضوع عقیدتی برخاسته از اعتقادات مسلمان است و متعلق به ایران و ایرانیان نیست.

فیاضی با بیان اینکه جهان اسلام برای فلسطین عزادار است، خاطرنشان کرد: امروز فلسطین،بعد از طوفان الاقصی و جنایتی که اسراییل در غزه کرد، به دغدغه جهان مبدل شده است. 

نماینده منتخب مردم شهرستان‌های نور و محمودآباد ادامه داد: هر کسی که انسان است و میراثی از بشریت دارد به میدان آمد. هواخواهان مردم فلسطین فقط مردم ایران نیستند چه بسا ملتی که اعتقادی ندارند اما وقتی به انسان و حمایت از انسان می‌رسند فریاد حمایت از غزه سردادند.

وی گفت: آنانی که حرف از حقوق بشر و عدالت انسانی و کرامت انسانی می‌گویند بویی از انسانیت نبرده‌اند، آیا شما مدافع حقوق بشر نیستید؟ کودکان قطعه قطعه شده، بشر نیستند؟

فیاضی افزود: سرنوشت فلسطین را طی سال‌های متمادی با طرح‌های مختلف پیگیری کردند که با صلح و سازش به جایی برسانند اما تجربه ثابت کرد که سازش نمی‌تواند راه برون رفت مشکلات مردم در دنیای امروز باشد چه برسد به فلسطین.

نماینده منتخب مردم شهرستان‌های نور و محمودآباد با اشاره به اینکه راهبرد امروز جهان اسلام مقاومت است، یادآور شد: امروز مقاومت در غزه می‌تواند برای جهان اسلام سرنوشت ساز باشد.

وی خاطرنشان کرد: نقش مردم در راهپیمایی روز قدس برای گره گشایی از امور جهان اسلام است.

فیاضی تصریح کرد: قدس مرکز و محور مقاومت است و فلسطین جریان برافراشته مقاومت است.

فیاضی با بیان اینکه هیچ دوگانگی بین مردم فلسطین و منافع مردم ایران نیست، ادامه داد: منافع مردم ایران در گرو تدبیر، اصلاح امور داخلی و  کاربست درست منابع انسانی و طبیعی برای برون رفت از مشکلات است.

نماینده منتخب مردم شهرستان‌های نور و محمودآباد گفت: آنانی که تحت عنوان مدیر و کارگزار و نماینده در جمهوری اسلامی خدمت می‌کنند باید مدبر، هوشیار، امین، مردمی و آگاه باشند تا نیاز امروز را برطرف کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha