• جمعه / ۱۷ فروردین ۱۴۰۳ / ۱۹:۳۱
  • دسته‌بندی: مازندران
  • کد خبر: 1403011708292
  • خبرنگار : 50377

مدیرعامل مقاومت تنکابن:

 حضور در لیگ یک با بضاعت لیگ۲ بلندپروازی بود

 حضور در لیگ یک با بضاعت لیگ۲ بلندپروازی بود

ایسنا/مازندران مدیرعامل مقاومت تنکابن پس از سقوط تیمش به لیگ دسته۲ گفت:  ابتدا باید از کادر فنی و بازیکنان تیمم صمیمانه سپاسگزاری کنم، شرایط باشگاه مقاومت امسال بسیار بد بود، به نحوی که اگر کادر و بازیکنانمان تیم را رها می‌کردند و می‌رفتند، حق داشتند اما چالشی را تجربه کردیم که فکرش را نکرده بودیم.

حسن مهدوی۱۷ فروردین در جمع خبرنگاران با قدردانی از علی امینی سرمربی تیمش افزود: آقای امینی را با خواهش و به واسطه بومی بودن از لیگ‌برتر آوردیم و انصافا هم معرفت را در حق ما تمام کرد، شاید هر مربی‌ای با این همه مشکلات مالی و سخت افزاری، تیم را همان نیم فصل اول رها می‌کرد اما ایشان با همه سختی‌ها و مشکلات ماند و خودش را فدای بازیکنان بومی و باشگاه کرد.

مهدوی تاکید کرد: ما بک هفته مانده به اغاز لیگ یک امتیاز رکن‌آذین خاورمیانه مشهد را گرفتیم و به دلیل بدهی سنگین رکن‌آذین به کمیته تعیین وضعیت نتوانستیم از ۵ مهره تاثیرگذارمان در ۸۰ درصد بازی‌ها استفاده کنیم، منبعی هم نداشتیم که بدهی را پرداخت کنیم، که در نتیجه دست کادر فنی ما خالی شد والا سقوط حق ما نبود.

او افزود: در این دوره چهار ماهه در لیگ دسته اول علیرغم مشکلات عدیده مالی و پشتیبانی که منجر به سقوط تیم شد، باز هم فوتسال را در غرب مازندران زنده کردیم و هم تعدادی از استعدادهای ناب ۱۷ تا ۲۰ساله بومی مازندران زیر نظر کادر فنی پرورش یافتند که آینده فوتسال مازندران و ایران خواهند شد. 

مدیرعامل تیم فوتسال مقاومت تنکابن تصریح کرد: شرمسار مردم تنکابن و همچنین قدردان زحمات کادر فنی و بازیکنان غیرتمندمان هستیم. بلندپروازی کردیم و نشد به هدفمان برسیم چون بضاعت تیمی ما در حد لیگ۲ بود و الان هم چنانچه بنا باشد در هر لیگی تیمداری کنیم از همین کادر و بازیکنان تقاضای همکاری خواهیم کرد و مطمئن هستم که این بار صعود می‌کنیم. کما اینکه برنامه‌ریزی های خوبی برای راه‌اندازی آکادمی داریم‌.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha