• جمعه / ۱۷ فروردین ۱۴۰۳ / ۲۰:۲۳
  • دسته‌بندی: مازندران
  • کد خبر: 1403011708300
  • خبرنگار : 50616

مربی تیم نساجی مازندران:

شرایط جدولی هم تیم نساجی را تحت فشار گذاشته است

شرایط جدولی هم تیم نساجی را تحت فشار گذاشته است

ایسنا/مازندران مربی تیم نساجی مازندران گفت: شرایط تیمش نساجی به لحاظ قرار گرفتن در جمع تیم های انتهای جدولی، این تیم را تحت فشار گذاشته است و باید با کسب امتیازهای لازم در بازیهای آینده از این فشارها کم کند.

مصطفی صداقت ۱۷ فروردین در نشست خبری پیش از بازی تیمش برابر ملوان در جمع خبرنگاران گفت: بعد از یک وقفه ۲۰ روزه از تعطیلی مسابقات لیگ برتر به خاطر بازیهای تیم ملی در مقدماتی جام جهانی دوباره از سرگرفته می‌شود و تیم نساجی درگام نخست درسال جدید میزبان تیم ملوان بندرانزلی است.

وی با بیان اینکه ما با تیم خوب ملوان بندرانزلی بازی داریم، و این تیم دراین فصل عملکرد خوبی داشته است، افزود: وقتی بازیهای ملوان را در این فصل مرور می‌کنیم متوجه کیفیت خوب بازی های این تیم می‌شویم.

مربی تیم نساجی مازندران ادامه داد: نسخه فعلی تیم ملوان، یکی از با کیفیت‌ترین تیم های ملوان در چند وقت اخیر فوتبال کشور است و به همین خاطر تبریک به آقای تارتار و همکارانش می‌گویم.

صداقت ادامه : کاملا مشخص است که کادرفنی و بازیکنان تیم ملوان در داخل زمین مسابقه چه هدفی دارند و بهترین استفاده را از ابزاری که دراختیار دارند، انجام می‌دهند و جایگاه جدولی آنها هم نشان دهنده کیفیت‌شان در داخل زمین است. 

وی همچنین ادامه داد: البته با احترامی که برای تیم ملوان قائل هستیم باید اعلام کنم که ما هم تیم نساجی هستیم، هرچند شرایط جدول ما را تحت فشار گذاشته است، اما دراین بازی محکوم و مجبور به پیروزی هستیم.

مربی تیم نساجی با اشاره به اینکه همه برنامه ما نیز براین هست که ان‌شاءالله با یک بازی خوب و با برنامه بتوانیم از میدان سخت با ملوان در حضور هواداران پرشورمان امتیاز را کسب کنیم، تصریح کرد،  امیدوار هستیم که پیروزی و ۳ امتیاز برای تیم نساجی ثبت شود، که خیلی به آن نیاز داریم.

صداقت به حضور هواداران در تمرینات تیمش پیش از بازی برابرملوان اشاره کرد و ادامه داد: ما تمرین خوبی دیروز و امروز در مقابل هواداران داشتیم، در حالی که روال کار تیم‌ها براین هست که قبل از مسابقه، پشت درهای بسته برگزار می‌شود، اما آقای ساکت، نسبت به هواداران تیم نساجی که مالکان اصلی این باشگاه هستند، ارادت قلبی داشت که اجازه دادند دو تمرین آخر تیم با حضور هواداران ما در ورزشگاه شهیدوطنی برگزار شود.

وی افزود: وقتی که به این کار فکر می‌کردیم، می‌دیدیم که انرژی‌ای که بازیکنان و کادرفنی از حضور هواداران درجریان تمرین تیم می‌بینند، و به هرموضوع دیگری می‌ارزد.

مربی تیم نساجی مازندران یادآور شد: امیدوارم که در بازی روز شنبه هم هواداران پرشور در ورزشگاه باشند و از تیم نساجی برای کسب پیروزی برابر تیم ملوان انرژی مثبت را به ما بدهند و کمک و حمایت کنند و آخر بازی خانواده نساجی خوشحال باشند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha