• شنبه / ۱۸ فروردین ۱۴۰۳ / ۰۹:۵۱
  • دسته‌بندی: سیاست خارجی
  • کد خبر: 1403011808438
  • خبرنگار : 71290

سفیر ایران در مجارستان: شکست رژیم صهیونیستی در غزه ادامه خواهد داشت

سفیر ایران در مجارستان: شکست رژیم صهیونیستی در غزه ادامه خواهد داشت

سفیر جمهوری اسلامی ایران در مجارستان خاطرنشان کرد: شکست رژیم صهیونیستی در غزه ادامه خواهد داشت و تلاش‌های مذبوحانه آنها، مانند حمله تروریستی به کنسولگری ایران در سوریه، آنها را از شکست نجات نخواهد داد.

به گزارش ایسنا، مرتضی مرادیان سفیر کشورمان در مجارستان طی سخنانی در مراسم روز قدس که در محل سفارت کشورمان برگزار شد، اظهار داشت: روز قدس فرصتی برای نشان دادن حمایت ما از فلسطین است. ما در همبستگی با مردم فلسطین ایستاده‌ایم.

وی افزود: مردم فلسطین هرگز فراموش نمی‌شوند و فلسطین، فلسطین باقی خواهد ماند. فلسطین پیروز است و ظلم نابود خواهد شد، این وعده خداست.

این دیپلمات کشورمان همچنین با اشاره به شرایط منطقه و غزه گفت: روز جهانی قدس امسال به دلیل عملیات نسل‌کشی اسرائیلی‌ها در غزه بسیار مهم است. 
اما شکست رژیم صهیونیستی در غزه ادامه خواهد داشت و تلاش‌های مذبوحانه آنها، مانند حمله تروریستی به کنسولگری ایران در سوریه، آنها را از شکست نجات نخواهد داد.

در ادامه این مراسم سفیر فلسطین نیز ضمن تشکر و قدردانی از برگزاری مراسم روز قدس و گرامیداشت شهدای غزه و فلسطین در سخنانی بیان کرد: طبق مدارک و اسناد تاریخی فلسطین متعلق به مردم فلسطین است.

وی همچنین اظهار امیدواری کرد: صلح و آرامش همراه با پایان اشغالگری به مردم فلسطین بازگردد. 

مراسم روز جهانی قدس با حضور جمع کثیری از سفرای اسلامی و تعدادی از مسئولین و مدیران مساجد و مراکز فرهنگی بوداپست و با برپایی نمایشگاهی از اسناد و مدارک تاریخی در خصوص هویت سرزمین فلسطین در محل سفارت جمهوری اسلامی ایران در بوداپست برگزار شد.

این مراسم بابرگزاری نماز و همچنین بازدید شرکت کنندگان از نمایشگاه فلسطین که با همکاری مشترک سفارتخانه های فلسطین و جمهوری اسلامی ایران برپا شده بود ادامه یافت.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha