• شنبه / ۱۸ فروردین ۱۴۰۳ / ۱۲:۰۳
  • دسته‌بندی: مازندران
  • کد خبر: 1403011808634
  • خبرنگار : 50630

رئیس اداره صنعت شهر خبر داد:

توزیع ۱۷ تن کالای تنظیم بازار نوروزی و ماه رمضان در سوادکوه‌ شمالی

توزیع ۱۷ تن کالای تنظیم بازار نوروزی و ماه رمضان در سوادکوه‌ شمالی

ایسنا/مازندران رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان سوادکوه‌ شمالی در از توزیع ۱۷ تن کالای تنظیم بازار نوروزی و ماه مبارک رمضان در سوادکوه‌ شمالی خبر داد.

طهماسبی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، با اشاره به گشت‌های مشترک نظارتی برای رفاه حال شهروندان و مسافران نوروزی گفت: با هماهنگی‌های لازم ۱۹ بازدید مشترک در سطح شهرستان با دستگاه‌های اجرایی همچون شبکه بهداشت، اداره تعزیرات حکومتی، جهاد کشاورزی و نماینده فرمانداری در این ایام انجام شد.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان سوادکوه‌ شمالی با بیان اینکه طرح نظارتی ویژه ماه مبارک رمضان و نوروز ۱۴۰۳ از تاریخ ۱۶ اسفند ۱۴۰۲ آغاز و تا ۲۴ فروردین ۱۴۰۳ ادامه دارد، افزود: در این ایام ۵۰۰ مورد بازرسی از اصناف شهرستان سوادکوه‌ شمالی انجام شد که از این تعداد ۵۲ فقره پرونده تشکیل و جهت ادامه فرایند قانونی به تعزیرات حکومتی شهرستان ارسال شد.

وی از فعالیت ۲ هزار و ۱۳۰ واحد صنفی در سوادکوه‌ شمالی خبر داد و گفت: در شهرستان سوادکوه‌ شمالی کمبود کالای اساسی نداریم .

توزیع ۱۷ تن کالای تنظیم بازار نوروزی و ماه رمضان در سوادکوه‌ شمالی

این مسئول با اشاره به توزیع کالاهای تنظیم بازار شکر به مقدار ۹ تن، مرغ منجمد به مقدار ۴ تن، گوشت قرمز منجمد به مقدار ۴  تن و ۲۰۰ کیلوگرم؛ از شهروندان و مسافران خواست تا با توجه به کشیک بازرسی در اداره صمت سوادکوه‌ شمالی، می‌توانند با تماس شماره ۱۲۴ بصورت شبانه‌روزی شکایات از واحدهای صنفی و غیر صنفی، عرضه کننده کالا و خدمات، پیرامون تخلفات گرانفروشی، کم‌فروشی، عدم درج قیمت، عدم صدور فاکتور، حراج غیر مجاز، احتکار و سایر فعالیت‌های خلاف قانون، این اداره را مطلع کنند.

طهماسبی در پایان گفت: فروش فوق العاده بهاره با مشارکت ۱۱ فروشگاه از جمله فروشگاه کیف، کفش،پوشاک وغیره در شهرستان سوادکوه شمالی انجام و با استقبال خوب شهروندان مواجه شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha