• شنبه / ۱۸ فروردین ۱۴۰۳ / ۱۲:۱۷
  • دسته‌بندی: توپ و تور
  • کد خبر: 1403011808650
  • خبرنگار : 71576

کاظمی بهترین ریباندر بسکتبال غرب آسیا

کاظمی بهترین ریباندر بسکتبال غرب آسیا

کاپیتان تیم شهرداری گرگان، در صدر جدول رده‌بندی بهترین ریباندرهای سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا قرار دارد.

به گزارش ایسنا، تیم بسکتبال شهرداری گرگان در حال موفق شد به عنوان نخستین تیم راهی فینال سوپر لیگ غرب آسیا شود که اگر درخشش ارسلان کاظمی نبود، شاید این اتفاق فعلا رخ نداده بود و شاگردان هاشمی باید در بازی سوم مقابل الشرطه، سرنوشت خود را تعیین می‌کردند.

در جریان دیدار دوم سری مرحله نیمه‌نهایی این رقابت‌ها، ارسلان کاظمی با کسب ۴ امتیاز، ثبت ۱۴ ریباند، ۵ پاس گل و ۶ توپ ربایی، تاثیرگذاری ۲۳ را در ترکیب شهرداری گرگان داشت تا به همراه سینا واحدی که او هم تاثیر گذاری ۲۳ (۲۸ امتیاز، ۵ ریباند، ۳ پاس گل و یک توپ ربایی) را داشت، یکی از دو بازیکن برتر این تیم شود.

اهمیت کار ارسلان کاظمی از آنجایی قابل توجه است که او اکنون عنوان بهترین ریباندر مسابقات سوپر لیگ غرب آسیا را در اختیار دارد. کاظمی تا پیش از فینال این رقابت‌ها میانگین ۱۰.۶ ریباند در هر بازی را به ثبت رسانده و از این نظر بهترین بازیکن مسابقات است.

«المدین کیکانوویچ» سنتر بوسنیایی تیم الریاضی لبنان نیز با میانگین ۱۰.۲ ریباند در هر بازی رتبه دوم را در اختیار دارد و «علی حمید» سنتر تیم النفت عراق هم با میانگین ۸.۸ ریباند در هر بازی نفر سوم در این زمینه است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۳-۰۱-۱۸ ۱۶:۳۳

تعجبی ندارد کاظمی یکی از بهترین بازیکنان دفاعی دانشگاهای امریکا و مسابقات ان سی اع اع بود. مربی او در دانشگاه به او تنها ایرادی که میگرفت ان بود که او الویت را بر ریباند گذاشته و شوت نمیکند. او در دور سوم ان بی اع انتخاب شد ولی نتوانست به تیم انتخاب شود. کاظمی بازیکنی دفاعی بوده و از طرف بهترین مربیان بسکتبال امریکا و حتی مفسران این ورزش تمجید میشد بهدی که بسیاری دوست داشتند تیمهای ان بی اع او را بخدمت بگیرند. کاظمی میتوانست به اروپا برود. متاسفانه بازیکنان ما در هر ورزشی حرفه ای نبوده و ترجیح میدهند در خانه و با ابگوشت زندگی و بهتر شدن و موفقیت ورزشی/ و مالی حایج از انرا که در خارج از ایران میتوانند برای خود و فامیل خود کسب کنند بفراموشی بسپارند. بدبختانه مربیان بیدانش بسکتبال ایران که تنها به گل کردن مینگرند او را در تیمهای ملی قبول نکرده و بفراموشی سپرده بودند.