• شنبه / ۱۸ فروردین ۱۴۰۳ / ۱۵:۱۶
  • دسته‌بندی: گیلان
  • کد خبر: 1403011808864
  • خبرنگار : 50646

رئیس اداره دامپزشکی شفت عنوان کرد:

معدوم سازی فرآورده‌های خام دامی در شفت/ یک‌ واحد قصابی در شفت پلمب شد

معدوم سازی فرآورده‌های خام دامی در شفت/ یک‌ واحد قصابی در شفت پلمب شد

ایسنا/گیلان رئیس اداره دامپزشکی شهرستان شفت با اشاره به اجرای طرح تشدید نظارت بر فرآورده‌های خام دامی به مناسبت عید نوروز و ماه مبارک رمضان، گفت: از مجموع ۱۸۸ بازدید بعمل آمده از مراکز توزیع فرآورده‌های خام دامی شهرستان ۸۸ کیلوگرم فرآورده غیر قابل مصرف ضبط و معدوم سازی شد.

محمدجواد نیک کار امروز ۱۸ فروردین ماه با اشاره به پلمب یک واحد قصابی به دلیل عدم رعایت ضوابط بهداشتی دامپزشکی در شهرستان شفت، اظهار کرد: در راستای اجرای طرح تشدید نظارت بهداشتی از مراکز عرضه فرآورده‌های خام دامی سطح شهرستان در ایام تعطیلات نوروز و ماه مبارک رمضان کارشناسان نظارت بهداشتی این اداره از مراکز عرضه فرآورده‌های خام دامی شهرستان بازدید کردند.

وی افزود: در این بازدیدها یک واحد قصابی به علت تکرار تخلفات با حکم اداره تعزیرات حکومتی شهرستان پلمب شد.

رئیس اداره دامپزشکی شهرستان شفت با اشاره به اینکه اجرای طرح تشدید نظارت بهداشتی از تاریخ ۱۹ اسفند سال گذشته تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه دارد، تصریح کرد: با توجه به هماهنگی‌های بعمل آمده بازدیدهای مشترک با حضور ادارات تعزیرات حکومتی، بهداشت، صمت و جهاد کشاورزی نیز انجام که تا امروز از مجموع ۱۸۸ بازدید بعمل آمده از مراکز توزیع فرآورده‌های خام دامی شهرستان علاوه بر ضبط و معدوم سازی ۸۸ کیلوگرم فرآورده غیر قابل مصرف، سه اخطار کتبی و یک مورد نیز با تشکیل پرونده به تعزیرات حکومتی معرفی شد.

نیک کار از شهروندان و مسافرین خواست با رعایت توصیه‌های بهداشتی، فرآورده‌های خام دامی مورد نیاز خود را از مراکز مجاز و معتبر و با نشان دامپزشکی درج شده بر روی محصولات خریداری و در صورت مشاهده هرگونه تخلف بهداشتی از طریق سامانه تلفنی ۱۵۱۲ اطلاع رسانی کنند.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha