• شنبه / ۱۸ فروردین ۱۴۰۳ / ۱۶:۰۴
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1403011808901
  • خبرنگار : 50176

یک مدرس سواد رسانه‌ای:

دستاورد طوفان‌ الاقصی تلألو جلوه ایمانی مردم غزه است

دستاورد طوفان‌ الاقصی تلألو جلوه ایمانی مردم غزه است

ایسنا/لرستان یک مدرس سواد رسانه‌ای با بیان اینکه مقاومت مردم غزه مثال‌زدنی است، گفت: یکی از دستاوردهای طوفان‌ الاقصی تلألو جلوه ایمانی مردم غزه است. امروز وظیفه داریم خودمان را کنار مردم غزه قرار دهیم و صدای مظلومیت آنها را به گوش جهانیان برسانیم.

حجت‌الاسلام مرتضی عباسیان امروز (۱۸ فروردین‌ ماه) در سلسله‌ نشست‌های مجازی گفتمان انقلاب اسلامی با موضوع «روایت استقامت و پایمردی مردم غزه» ویژه طلاب و فعالان سواد رسانه لرستان که به همت نهضت سواد رسانه‌ای انقلاب اسلامی این استان برگزار شد، با بیان اینکه طوفان‌ الاقصی یک تقسیم‌بندی جدید ایجاد کرد و مقاومت مردم فلسطین از انتفاضه، قبل و بعد از انتفاضه به طوفان‌ الاقصی، قبل و بعد از طوفان‌ الاقصی تغییر یافت، افزود: مقاومتی که مردم فلسطین و غزه از خود نشان دادند اتفاق‌های زیادی را رقم زد که مهمترین آنها شکسته شدن هیمنه رژیم صهیونیستی و آمریکا بود.

وی ادامه داد: رژیم صهیونیستی قبل از طوفان‌ الاقصی ادعا داشت که سپر آهنین دارد، اشراف اطلاعاتی‌اش کامل است و از نظر نظامی قدرت دارد؛ اما طوفان‌ الاقصی نشان داد همه این‌ها فقط یک ادعای پوچ است و اسرائیل ضعیف‌تر از آن است که نشان می‌دهد.

این مدرس سواد رسانه‌ای با اشاره به شباهت طوفان‌ الاقصی و عملیات والفجر ۸ در دوران دفاع مقدس، بیان کرد: اسرائیل با طوفان‌ الاقصی لطمه‌ها و خسارت‌های جبران‌ناپذیری خورد.

وی به نقش شبکه‌های اجتماعی در هوشیار کردن مردم جهان نسبت به وقایع غزه و اسرائیل اشاره کرد و گفت: شهادت هموطنان عزیزمان در کنسولگری ایران در دمشق سوریه بیانگر این است که رژیم صهیونیستی به نقش مهم و تأثیرگذار ایران و حمایت جمهوری اسلامی ایران از مردم غزه پی برده است.

این مدرس سواد رسانه‌ای با بیان اینکه مقاومت مردم غزه یک الگوی مثال‌زدنی است و چهره اسرائیل با حمله به بیمارستان‌ها، زنان و کودکان بی‌گناه برای همه دنیا مشخص شد، ادامه داد: یکی از دستاوردهای طوفان‌ الاقصی و مقاومت مردم غزه را می‌توان تلألو جلوه ایمانی مردم غزه دانست. مردم غزه توانستند با قرآن خواندن کنار پیکر مطهر شهدای خود، قرآن را به جهانیان معرفی کنند و امروز ما وظیفه داریم خودمان را کنار مردم غزه قرار دهیم و صدای مظلومیت آنها را به گوش جهانیان برسانیم.

عباسیان با اشاره به جنگ ترکیبی دشمن علیه جمهوری اسلامی ایران و ضرورت پاسخگویی به شبهه‌های مردم و مدیریت افکار عمومی، گفت: امروز کشور ما با مشکل اقتصادی مواجه است و باید برای عبور از این بحران تلاش داشته باشیم و با مشارکت در مسائل اقتصادی نقشه‌های دشمن را خنثی کنیم و اجازه ندهیم دشمن بر مسلمانان مسلط شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha