• یکشنبه / ۱۹ فروردین ۱۴۰۳ / ۰۷:۰۰
  • دسته‌بندی: سایر ورزش‌ها
  • کد خبر: 1403011808960
  • خبرنگار : 71468

قایقرانی، چراغ خاموش دنبال سهمیه المپیک/ فدراسیون قید مربی خارجی را زد؟

قایقرانی، چراغ خاموش دنبال سهمیه المپیک/ فدراسیون قید مربی خارجی را زد؟

رییس فدراسیون قایقرانی گفت: تعداد سهمیه‌های قایقرانی در مسابقات انتخابی المپیک قاره آسیا را پیش‌بینی نمی‌کنم و ترجیح می‌دهم چراغ خاموش جلو برویم.

علیرضا سهرابیان در گفت‌وگو با ایسنا در مورد پیش‌بینی تعداد سهمیه‌های قایقرانی در مسابقات  انتخابی المپیک قاره آسیا بیان کرد: انتظار گرفتن سهمیه دارم اما تعداد آن را اعلام نمی‌کنم و چراغ خاموش جلو می‌رویم. ورزشکاران ما خیلی زحمت کشیدند و در بهترین شرایط خود هستند اما کشورهای دیگر هم کار می‌کنند.

او در پاسخ به این پرسش که فکر می‌کند قایقرانی بتواند سال موفقی به ویژه در المپیک پشت سربگذارد؟ گفت: سال گذشته را هم پیش‌بینی می کردم، موفق باشد البته خوب بودیم اگر مشکلات جانبی نبود بهتر هم می‌شد. من راجع به مشکلات صحبت نکردم چون نمی‌خواستم جنبه توجیه داشته باشد. امیدوارم امسال بتوانیم جبران کنیم و سال موفق‌تری داشته باشیم.

برگزاری اردوی خارجی وابسته به قیمت دلار

سهرابیان در مورد برنامه فدراسیون برای بعد از کسب سهمیه المپیک و عملکرد بهتر در پاریس تصریح کرد: برای نتایج بهتر باید اردوی مناسبی را در داخل یا خارج ایران برگزار کنیم. البته اردوی خارجی به این برمی‌گردد که وضعیت دلار به چه شکل باشد. نمی‌توانم از الان در مورد اردوهای خارجی صحبت کنم. اگر  دولت کمک کند و دلار تهیه کنیم، برگزاری اردوهای مشترک با کشورهای صاحب سبک خیلی خوب است. البته ما از الان برای بازی های آسیایی دوره بعد هم آماده می‌شویم.

قایقرانی پشتوانه می‌سازد 

رییس فدراسیون در مورد مهمترین برنامه فدراسیون در سال ۱۴۰۳ تصریح کرد: اسفند سال گذشته تیم کایاک و کانو جوانان را تشکیل دادیم تا پشتوانه‌سازی را به صورت جدی انجام دهیم. می‌خواهیم ورزشکاران جدیدتری را به قایقرانی اضافه کنیم.

فدراسیون قید مربی خارجی را زده است؟

سهرابیان در پاسخ به این پرسش که آب های آرام قرار نیست دیگر مربی خارجی داشته باشد؟ گفت: دنبال مربی می‌گردم که سطح بالایی داشته باشد. با توجه به اینکه در آستانه مسابقات انتخابی المپیک هستیم، اگر مربی می آوردم به چالش برخورد می‌کردیم چون باید از ابتدا کار را آغاز می کرد و شرایط پیچیده می‌شد. تا به امروز به مربیان داخلی اعتمادی نبود و ما به آنها فرصت دادیم تا در مسابقات انتخابی المپیک نشان دهند چند مرده حلاج هستند. با این وجود در حال رایزنی با کشورهای دیگر هستم و اگر مربی به نام باشد که بتوانیم با او همکاری کنیم، حتما او را به کار خواهیم گرفت چون برای بازی‌های آسیایی ۲۰۲۶ از الان هم کار را شروع کنیم، دیر است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha