• شنبه / ۱۸ فروردین ۱۴۰۳ / ۱۸:۱۹
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 1403011808976
  • خبرنگار : 50405

سرپرست منطقه چهار عملیات انتقال گاز خبر داد

تحقق ۱۰۰ درصدی اهداف تعمیراتی منطقه چهار شرکت انتقال گاز در سال ۱۴۰۲

تحقق ۱۰۰ درصدی اهداف تعمیراتی منطقه چهار شرکت انتقال گاز در سال ۱۴۰۲

ایسنا/خراسان رضوی سرپرست منطقه چهار عملیات انتقال گاز گفت: با تلاش و همدلی کارکنان، ۱۰۰ درصد از اهداف تعمیراتی منطقه چهار عملیات انتقال گاز در سال گذشته تحقق یافت.

احمد امتحانی در حاشیه نشست صمیمانه با همکاران ستادی و مراکز تابعه منطقه چهار عملیات انتقال گاز، اقدامات صورت‌گرفته در سال جاری را بسیار خوب و مطلوب ارزیابی و اظهار کرد: با همدلی، همکاری و تلاش تمامی کارکنان این منطقه، سال ۱۴۰۲ سالی پربار و پر از تجربه‌های نو برای این شرکت بود، به طوریکه تقریبا ۱۰۰ درصد اهداف پیش‌بینی شده در حوزه تعمیرات در این سال به تحقق پیوست.

وی ادامه داد: سال گذشته با وجود مشکلاتی از قبیل سرمای بی‌سابقه و جان‌سوز، گرچه سختی‌های زیادی به همراه داشت، اما در عین حال سالی توام با موفقیت برای این منطقه بود و توانستیم با همت و کار مضاعف به اکثر اهداف پیش‌بینی شده دست یابیم.

سرپرست منطقه چهار عملیات انتقال گاز با اشاره به تامین منابع مالی وتجهیزات مورد نیاز پروژه‌ها و پیمانکاران بدون هیچگونه وقفه، جذب حدود ۸۱ درصدی اعتبارات و همچنین تحقق پروژه‌های زیربنایی در زمینه سیستم‌های مدیریتی در سال گذشته، عنوان کرد: پیشرفت قابل اعتنا و مهم در زمینه‌های ایمنی و بهداشت محیط، رسیدگی و نگرش نو به مسائل حریم با رعایت مسائل حقوقی آن، انعکاس پروژه‌ها و موفقیت‌های منطقه در رسانه‌ها از جمله اقدامات صورت‌گرفته این مجموعه در سال ۱۴۰۲ است.

امتحانی این موفقیت را ناشی از همکاری تمام بخش‌ها در حوزه‌های مختلف عملیاتی و ستادی منطقه دانست و بیان کرد: تعهد و مسئولیت‌پذیری تلاشگران منطقه ۴ عملیات انتقال گاز، در به ثمر رساندن اهداف و برنامه‌ها نقش بسزایی داشته و افزون بر فعالیت‌های انجام شده در سال گذشته، ۱۴۵۰ کیلومتر پیگرانی تمیزکننده و ۲۵۰۰ کیلومتر نشت‌یابی خطوط لوله نیز انجام شده است.

وی در ادامه با اشاره به اقدامات انجام شده برای انتقال پایدار ایمن گاز در زمستانی سخت، مجموعه تلاش‌های صورت گرفته کارکنان منطقه در زمینه انتقال پایدار گاز را خوب ارزیابی کرد و گفت: با همت جهادی کارکنان این منطقه و همکاری خوب مردم و نیز برنامه‌ریزی‌های مدون و مستمر توانستیم در زمستان جاری به رکورد پایداری بیش از ۹۹ درصدی انتقال گاز در سطح استان‌های زیرمجموعه منطقه دست پیدا کرده و زمستان را به خوبی سپری کنیم.

سرپرست منطقه چهار عملیات انتقال گاز در ادامه با اشاره به اجرای پروژه مدیریت دانش در سال ۱۴۰۲، اظهار کرد: رشد تولید با از بین بردن اتلاف‌ها محقق خواهد شد، لذا ما باید از هرگونه اتلاف چه در منابع و چه در زمان جلوگیری کنیم.

امتحانی ادامه داد: البته این به آن معنا نیست که که ما خرج خودمان را بدون برنامه‌ریزی و بی‌رویه کم کنیم، بلکه باید با مدیریت منابع و حرکت به سوی کم کردن اتلاف در سیستم‌ها وظیفه خود را در زمینه حرکت به سوی جهاد اقتصادی ایفا کنیم.

به گزارش روابط عمومی منطقه چهار عملیات انتقال گاز، وی سال ۱۴۰۳ را در منطقه، سال «رشد و شکوفایی، انجام کار با برنامه و اخلاق مداری» خواند و افزود: امید واثق دارم همکاران عزیز کماکان ضمن رعایت نکات HSE و افزایش بهره‌وری سازمانی، با انجام کار وفق برنامه، کاهش اضطراب‌های کاری را سرلوحه کارها قرار خواهند داد.

 منطقه ۴ عملیات انتقال گاز با دارا بودن 5 هزار و ۷۶۰ کیلومتر خط لوله فشار قوی گاز، وظیفه انتقال پایدار، پاک و ایمن گاز را در گستره سرزمینی خراسان‌های رضوی، شمالی و جنوبی و همچنین قسمتی از استان سمنان را بر عهده دارد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha