• یکشنبه / ۱۹ فروردین ۱۴۰۳ / ۱۲:۰۲
  • دسته‌بندی: کرمان
  • کد خبر: 1403011909423
  • خبرنگار : 50187

فرماندار راور عنوان کرد

لزوم همگرایی بین مردم و بخش‌های تاثیرگذار در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی

لزوم همگرایی بین مردم و بخش‌های تاثیرگذار در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی

ایسنا/کرمان فرماندار شهرستان راور گفت: برای کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی در کنار آموزش از خانواده تا جامعه و تمرکز بر برنامه‌های پیشگیرانه، باید یک همگرایی و همکاری بین مردم و تمام بخش‌های تاثیرگذار شکل بگیرد.

رضا عباسی ۱۹ فروردین ماه در جلسه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی شهرستان راور اظهار کرد: میزان موفقیت هر کشور در پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی معرف کارایی نظام اجتماعی غالب در آن جامعه است.

وی افزود: خوشبختانه در کشور ما اکثر مردم نسبت به آسیب‌های اجتماعی آگاه بوده و از گسترش روزافزون معضلات آن بیمناک‌ هستند و این امر وظایف ما را در مقابله صحیح با آسیب‌های اجتماعی سنگین‌تر می‌کند.

عباسی بیان کرد: برای کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی در کنار آموزش از خانواده تا جامعه و تمرکز بر برنامه‌های پیشگیرانه، باید یک همگرایی و همکاری بین مردم و تمام بخش‌های تاثیرگذار شکل بگیرد و از آنجایی که این موضوع ماهیت چند وجهی دارند، می‌طلبد تمام دستگاه‌های اجرایی و فرهنگی با تمام توان تلاش نمایند.

فرماندار راور گفت: بررسی و تعیین ضرورت‌ها و اولویت‌ها در برنامه و فعالیت‌های اجتماعی دستگاه‌های اجرایی ذیربط، بررسی و تعیین سیاست‌های عمومی در چگونگی پیش‌بینی، پیشگیری و برخورد با مسائل و آسیب‌های اجتماعی، بررسی و تعیین سیاست‌های عمومی در تحقق توسعه اجتماعی بر مبنای وفاق و نظم اجتماعی، ایجاد هماهنگی و وحدت رویه در برنامه‌ها و فعالیت‌های دستگاه‌های اجرایی، تقویت همکاری‌های متقابل بین دستگاه‌های اجرایی و استفاده بهینه از امکانات آنها و نظارت بر حسن اجرای مصوبات کارگروه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی است.

وی با اشاره به چالش‌ها اجتماعی شهرستان راور افزود: مسائل مربوط به حوزه اعتیاد، همچنین خودکشی و سایر آسیب‌های اجتماعی باید به دقت مورد رصد قرار گیرد و برنامه‌های لازم توسط دستگاه‌های متولی به موقع اجرا شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۳-۰۱-۲۰ ۱۳:۵۰

چالش های شهر راور مردم برای خرید میوه با قیمت مناسب می روند شهر های اطراف گرانترین و بیکیفیت ترین اجناس در این شهر محروم است نان قابل خوردن انسان پخت نمی شود در راور نظارتی نیست