• یکشنبه / ۱۹ فروردین ۱۴۰۳ / ۱۳:۰۱
  • دسته‌بندی: کرمانشاه
  • کد خبر: 1403011909497
  • خبرنگار : 50181

هدفگذاری برای انسداد ۵۰۰ حلقه چاه غیرمجاز در کرمانشاه

هدفگذاری برای انسداد ۵۰۰ حلقه چاه غیرمجاز در کرمانشاه

ایسنا/کرمانشاه رئیس گروه احیاء و تعادل بخشی دشت‌های شرکت آب منطقه‌ای کرمانشاه از هدفگذاری برای انسداد ۵۰۰ حلقه چاه غیرمجاز در استان طی امسال خبر داد.

ایوب ذائبی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به اقداماتی که سال گذشته برای مقابله با چاه‌های غیرمجاز انجام شد، گفت: سال گذشته ۳۹۶ حلقه چاه غیرمجاز در استان کرمانشاه مسدود شد که صرفه‌جویی نزدیک به ۱۵ میلیون مترمکعبی آب را به همراه داشت.

وی ادامه داد: از این تعداد، ۲۰۷ حلقه چاه مجاور منابع تامین آب شرب شهر کرمانشاه و ۱۸۹ حلقه چاه در سایر شهرستان‌های استان واقع بود.

رئیس گروه احیاء و تعادل بخشی دشت‌های شرکت آب منطقه‌ای کرمانشاه با بیان اینکه در سال گذشته برخورد با چاه‌های غیرمجاز مجاور منابع تامین آب شرب با جدیت دنبال شد، خاطرنشان کرد: برداشت از این چاه‌های غیرمجاز بر دبی منابع تامین آب شرب اثرگذار بود.

ذائبی همچنین از افزایش انسداد چاه‌غیرمجاز در سال گذشته نسبت به سال ماقبل آن یاد کرد و افزود: سال ۱۴۰۱ در سطح استان کرمانشاه ۳۲۳حلقه چاه غیرمجاز پر و مسدود شد.

به گفته این مسئول، تاکنون در مجموع بالغ بر ۵۷۰۰ حلقه چاه غیرمجاز در استان کرمانشاه پُر و مسدود شده است.

وی درباره برنامه امسال برای برخورد با چاه‌های غیرمجاز نیز یادآور شد: در صورت تخصیص اعتبار و همکاری سایر دستگاه‌ها، پیش‌بینی می‌شود امسال نیز بیش از ۵۰۰ حلقه چاه غیرمجاز در استان پر شود.

رئیس گروه احیاء و تعادل بخشی دشت‌های شرکت آب منطقه‌ای کرمانشاه اولویت امسال برخورد با چاه‌های غیرمجاز را نیز عمدتا چاه‌های مجاور منابع تامین آب شرب و همچنین دشت‌هایی که وضعیت منابع آب زیرزمینی آنها نامناسب است، اعلام کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۳-۰۱-۲۰ ۲۱:۳۰

سلام.لطفآ به داد ویلاها وباغچه های اطراف کرج برسید.هشتاد درصد ویلاهای غیرمجاز که دراختیار دلالان واملاکیها قرار دارد وآنها رابااجاره های بالا به مردم میدهند دارای استخر وچاه های غیرمجاز هستند وباعث خشکی کرج وتهران وفرونشستهای پی‌درپی شده اند.ومن الله توفیق

avatar
۱۴۰۳-۰۱-۲۱ ۰۱:۳۷

خدا خیرتان بدهد یسری به باغهای شیراز سمت دوکوهک و گویم و سپیدان بزنید عمق فاجعه را می‌بينيد همه استخر و چاه‌های غیر مجاز