• یکشنبه / ۱۹ فروردین ۱۴۰۳ / ۱۳:۰۶
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 1403011909504
  • خبرنگار : 50604

رییس اداره زکات کمیته امداد گلستان خبر داد

امکان پرداخت فطریه و کفاره از طریق کارتخوان نانوایی‌های دولتی در گلستان

امکان پرداخت فطریه و کفاره از طریق کارتخوان نانوایی‌های دولتی در گلستان

ایسنا/گلستان رییس اداره زکات کمیته امداد گلستان از امکان پرداخت زکات فطریه از طریق کارتخوان نانوایی‌های سراسر استان خبر داد.

 حجت‌الاسلام امین هلاکو ظهر یکشنبه ۱۹ فروردین در گفت‌وگو با خبرنگاران، ضمن تشریح روش‌های پرداخت زکات فطریه اظهار کرد: مردم می‌توانند فطریه و کفاره خود را به صورت غیرحضوری از طریق برنامه کاربردی «نظر» پرداخت کنند.

وی با اشاره به اینکه با همکاری کمیته امداد، اداره کل غله و نانوایی‌های دولتی گلستان، امکان پرداخت فطریه و کفاره از طریق کارتخوان نانوایی‌ها در استان فراهم شده است، گفت: مردم می‌توانند با مراجعه به دفاتر کمیته امداد و پایگاه‌های مراکز نیکوکاری استان اقدام به پرداخت زکات فطریه کنند، همچنین مراجعه به سایت امداد به نشانی emdad.ir روش دیگر پرداخت فطریه است.

رییس اداره زکات کمیته امداد گلستان  با تاکید اینکه مبالغی که از این طریق جمع آوری می‌شود، برای دستگیری از نیازمندان به ویژه بیماران سرطانی و صعب العلاج هزینه خواهد شد، افزود: همچنین شماره کارت ۰۲۲۶-۹۹۹۷-۹۹۱۸-۶۰۳۷ برای جمع‌آوری زکات فطریه عام، شماره کارت ۰۵۹۴-۵۰۰۳-۹۹۷۹-۶۰۳۷ برای جمع‌آوری زکات فطریه سادات و شماره کارت ۰۲۹۷-۵۰۰۳-۹۹۷۹-۶۰۳۷ به نام کمیته امداد گلستان برای پرداخت کفاره عمد و غیرعمد پیش‌بینی شده است.

هلاکو کمک به نیازمندان واقعی را از اهداف مهم کمیته امداد گلستان برشمرد و تصریح کرد: مردم از واریز زکات فطریه به صندوق‌هایی که برچسب شورای زکات را ندارند پرهیز کنند، همچنین از پرداخت فطریه به افرادی که به درب منازل مراجعه می‌کنند و فاقد کارت شناسایی و حکم معتبر هستند، بپرهیزند و مراتب را به کمیته امداد و یا پلیس ۱۱۰ گزارش کنند.

وی  با بیان اینکه مردم می‌توانند با استفاده از کد دستوری #۵*۰۱۷*۸۸۷۷* برای پرداخت فطریه و کفاره اقدام کنند، خاطرنشان کرد: مردم از پرداخت زکات فطره در روز عید فطر به اشخاصی که دارای حکم جمع‌آوری زکات فطریه معتبر از دبیرخانه شورای زکات کمیته امداد نیستند خودداری کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha