• یکشنبه / ۱۹ فروردین ۱۴۰۳ / ۱۳:۱۶
  • دسته‌بندی: غرب آسیا و آفریقا
  • کد خبر: 1403011909518
  • خبرنگار : 71610

مقام صهیونیست: برای دستیابی به توافق اسرا باید تصمیمات سختی بگیریم

مقام صهیونیست: برای دستیابی به توافق اسرا باید تصمیمات سختی بگیریم
تظاهرات خانواده‌های اسرای صهیونیست علیه نتانیاهو

یک مقام صهیونیست با اشاره به شرایط دشوار این رژیم در مذاکرات با مقاومت حماس، اذعان کرد که مقامات تل‌آویو باید تصمیمات سختی برای دستیابی به توافق اتخاذ کنند.

به گزارش ایسنا، یک مقام صهیونیست به سازمان رادیو و تلویزیون رژیم اشغالگر گفت وضعیت این روزها برای رژیم اشغالگر و کابینه تحت امر بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی روز به روز دشوارتر می‌شود.

این مقام که حاضر به افشای نامش نشد، اظهار کرد: مقامات اسرائیل ناگزیر به اتخاذ تصمیمات دشوار برای تکمیل معامله تبادل اسرا پس از ۶ ماه جنگ در غزه شده‌اند.

این مقام صهیونیست همچنین تایید کرد که اعتراضات فشار بر کابینه را برای انعقاد قرارداد مبادله اسرا افزایش می‌دهد.

وی ادامه داد: اسرائیل راهبردی برای مدیریت جنگ ندارد و به همین دلیل نمی‌تواند در مذاکرات پیش برود.

در همین حال، سی‌ان‌ان به نقل از یک منبع آگاه ناشناس گزارش داد که «جو بایدن» رئیس‌جمهور آمریکا، بنیامین نتانیاهو را در آخرین تماس که پنج‌شنبه گذشته انجام شد تهدید کرد که اگر رژیم صهیونیستی روش جنگ خود را در نوار غزه تغییر ندهد، عواقب ناگواری برایش در پی خواهد داشت.

این شبکه آمریکایی گزارش داد: بایدن به نتانیاهو هشدار داده است که اگر شرایط غیرنظامیان در غزه به سرعت بهبود نیابد، آمریکا در حمایت خود از تل‌آویو تجدید نظر خواهد کرد.

آکسیوس نیز در این باره به نقل از یک مقام ارشد صهیونیست که نامش فاش نشده است، گزارش داد: نتانیاهو و دستیارانش از درخواست بایدن برای توقف جنگ در غزه خارج از چارچوب توافق مبادله اسرا متعجب شده‌اند.

این در حالیست که ویدیویی از بایدن در کنار خبرنگاران منتشر شده که از او می‌پرسند آیا او تهدید کرده کمک‌های نظامی به تل‌آویو را متوقف می‌کند؟ و بایدن پاسخ می‌دهد: من از آنها خواستم به کارشان ادامه بدهند!

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha