• یکشنبه / ۱۹ فروردین ۱۴۰۳ / ۱۴:۴۰
  • دسته‌بندی: کرمانشاه
  • کد خبر: 1403011909620
  • خبرنگار : 50184

مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی کرمانشاه:

نمی‌گذاریم هیچ تبعه غیرمجازی وارد کرمانشاه شود

نمی‌گذاریم هیچ تبعه غیرمجازی وارد کرمانشاه شود

ایسنا/کرمانشاه مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری کرمانشاه از برنامه ریزی برای جلوگیری از ورود اتباع غیرمجاز به کرمانشاه در سالجاری خبر داد. 

حمزه سلیمانی امروز(۱۹ فروردین) در همایشی که با حضور دهیاران و شوراهای بخش مرکزی شهرستان کرمانشاه برگزارشد، با اشاره به ممنوعیت ورود اتباع غیرمجاز به کرمانشاه، اظهار کرد: اردیبهشت سال گذشته با شروع فعالیت های کشاورزی در استان موجی از اتباع خارجی بصورت غیر قانونی وارد کرمانشاه شدند و متاسفانه برخی کارفرمایان در حوزه های کشاورزی، صنعتی و خدماتی بخشی از این جمعیت مهاجر را که به صورت غیرقانونی وارد استان شده بودند، بکارگیری کردند.

مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استان تاکید کرد: تعدادی از کارفرمایان غیرمتعهد استان به منظور فرار از پرداخت مالیات، پرداخت حقوق کمتر و... اتباع غیر مجاز را بکار می گیرند، آن هم در شرایطی که جوانان بسیاری در کرمانشاه جویای کار هستند.

وی اضافه کرد: باتوجه به اینکه حضور اتباع خارجی غیر مجاز به امنیت و اقتصاد استان خدشه وارد می کرد، طبق ابلاغیه و دستورالعمل وزارت کشور مبنی بر ممنوعیت ورود آنها به کرمانشاه و نیز مطالبات مردمی، طرح هایی را برای شناسایی، دستگیری و طرد آنها آغاز کرده ایم.

سلیمانی افزود: سال گذشته نزدیک به ۱۵ مرحله طرح شناسایی، دستگیری و طرد اتباع غیرمجاز را در استان اجرایی کردیم و امسال نیز تاکنون یک مرحله از این طرح اجرا شده و مرحله دوم نیز در حال اجرا است. 

وی خاطرنشان کرد: باتوجه به اینکه اجرای این طرح ها مستلزم همکاری و همراهی دهیاری‌ها و شوراها به عنوان نمایندگان دولت در روستاها است، لذا امروز این همایش را برگزار کردیم تا در این زمینه آگاه سازی و اطلاع رسانی لازم صورت گیرد.

مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استان متذکرشد: تمام دهیاران و اعضای شورا در روستاها موظف هستند در صورت مشاهده بکارگیری اتباع غیرمجاز در مزارع، دامداری ها، مرغداری ها، گلخانه ها و.... موضوع را به بخشداری ها و اداره کل امور اتباع استان گزارش کنند.  

وی عنوان کرد: امسال علاوه بر اجرای این طرح ها، عمده تمرکز خود را روی جلوگیری از ورود اتباع غیرمجاز به استان قرارداده ایم و تلاش می‌کنیم اجازه ندهیم هیچ تبعه غیرمجازی وارد استان شود. 

به گزارش ایسنا، در این نشست که در محل تالار شهید بهشتی کرمانشاه برگزار شد، نمایندگان دستگاه های اطلاعاتی و امنیتی، انتظامی، جهاد کشاورزی و منابع طبیعی استان نیز توضیحات لازم را ارائه دادند. 

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۳-۰۱-۱۹ ۱۷:۴۱

درود بر شرفت

avatar
۱۴۰۳-۰۱-۱۹ ۲۱:۲۳

هزار درود بر شرفت

avatar
۱۴۰۳-۰۱-۱۹ ۲۱:۳۷

سلامت و زنده باشید مسئولین دلسوز

avatar
۱۴۰۳-۰۱-۱۹ ۲۲:۲۰

خوشا به غیرت مردم و مسولین کرمانشاه که چنین اقدامی را انجام دادند

avatar
۱۴۰۳-۰۱-۲۰ ۰۳:۴۶

ما زمان جنگ ایران و عراق هزاران شهیددادیم تاازاین مرزوبوم دفاع کنیم عراقی ها تامرز داخل سرپل ذهاب اومدن ولی باغیرت کرمانشاهیها اونارا سرنگون کردن.

avatar
۱۴۰۳-۰۱-۲۰ ۱۸:۴۵

درود به شرفتان

avatar
۱۴۰۳-۰۱-۲۱ ۰۳:۴۳

عالی

avatar
۱۴۰۳-۰۱-۲۱ ۰۶:۱۴

خداوندنگهدارهرکسی باشد که قدم خیری برای آبادی شهرومملکت برمیدارد

avatar
۱۴۰۳-۰۱-۲۱ ۱۷:۳۸

درود بر شرفت واقعا مرد کار وعملی استاندار عزیز

avatar
۱۴۰۳-۰۱-۲۱ ۱۸:۲۵

مسولین تهران و مشهد از مسولین کرمانشاه یاد بگیرید

avatar
۱۴۰۳-۰۱-۲۱ ۲۰:۱۰

همه استان ها باید اینو رعایت کنن اینجوری خلاف متوقف میشه کاش ورود و کار اتباع غیر قانونی اعلام بشه

avatar
۱۴۰۳-۰۱-۲۱ ۲۰:۳۳

شیرمادرت حلالت بخدا این مهاجرها ماروبیچاره کردن توی تهران

avatar
۱۴۰۳-۰۱-۲۱ ۲۲:۲۷

بهترین کار اینه همشونو بفرستن برن ،ما نه به ملیت کسی به احترامی میکنیم نه توهین ،فقط برن کشور خودشون نون چهار تا جوون ایرانیو آجر نکنن

avatar
۱۴۰۳-۰۱-۲۱ ۲۳:۰۴

واقعا درود بر شرفت کاش همدان کوردستان هم مثل شما عمل کنند

avatar
۱۴۰۳-۰۱-۲۱ ۲۳:۰۵

درود بر شرفت واقعا مرسی

avatar
۱۴۰۳-۰۱-۲۱ ۲۳:۲۲

دمت خیلی خیلی خیلی گرم اقای سلیمانی خیلی کارت درسته مرد ملی وطن پرست وطن دوست