• یکشنبه / ۱۹ فروردین ۱۴۰۳ / ۱۵:۴۷
  • دسته‌بندی: مازندران
  • کد خبر: 1403011909707
  • خبرنگار : 50377

رییس شورای شهر تاکید کرد

اهتمام ویژه برای جذب اعتبارات سفر رئیس جمهوری به ساری

اهتمام ویژه برای جذب اعتبارات سفر رئیس جمهوری به ساری

ایسنا/مازندران رئیس شورای اسلامی شهر ساری از اختصاص ۷ پروژه سفر رئیس جمهوری به مرکز مازندران خبرداد و گفت: لازم است نسبت به جذب اعتبار سفر اهتمام جدی داشته باشیم.

پرویز شعبانی ۱۹ فروردین در هشتاد و نهمین جلسه علنی  شورای شهر ساری، تقارن ماه مبارک رمضان با عید نوروز را پیوند دو بهار دانست و اظهار کرد: شعار سال ۱۴۰۳ پیام‌های مهمی برای مسئولین دارد که مهم‌ترین آن استمرار برنامه ریزی‌های مدیران  برای عمل به برنامه‌ها به‌ویژه تحقق شعارهای اقتصادی است که می‌بایست در اولویت کاری قرار گیرد.

وی با قدردانی از حضور انقلابی مردم در راهپیمایی روز قدس، افزود: راهپیمایی روز قدس امسال با شعار از «طوفان الاقصی تا طوفان الاحرار» برگزار شد که شاهد یک خروش بین المللی بودیم .

شعبانی با تاکید براینکه لازم است مدیریت شهری در سال چدید نسبت به سازندگی شهر ساری جهادی عمل کنند، تصریح کرد: استمرار نهضت آسفالت در ساری یکی از اقدامات موثر در خدمات رسانی به شهروندان است.

عضو کمیسیون فرهنگی شورای شهر ساری نیز اظهار کرد: باید تلاش کنیم مردم از عملکرد شورای ششم و شهرداری راضی باشند.

رحمان میرشجاعی با بیان اینکه در یکسال باقی مانده از عمر شورای ششم باید تلاش کنیم تا خدمات مناسبی به شهروندان ارائه شود، افزود: خدمات درست سبب دور شدن شهر از تنش و حواشی می‌شود.

یکی از اعضای شورای شهر ساری نیز با بیان اینکه سال جاری باید نواقص برطرف و رضایتمندی شهروندان بیشتر شود، تصریح کرد: اقدامات فرماندار ساری برای عملیاتی شدن پروژه پارک جنگلی سکوتپه ستودنی است.

سبحان بخشی گفت: راه‌اندازی پارک جنگلی سکوتپه سبب نشاط یک سوم جمعیت ساری در جنوب شهر می‌شود.

«حسین وریجی» یکی از اعضای شورای اسلامی شهر ساری نیز با بیان اینکه سفر احتمالی رییس جمهور می‌بایست یک فرصت برای مرکز مازندران باشد، خاطرنشان کرد: شهردار ساری باید نسبت به پرداخت پاداش برخی پرسنل و مطالبات پیمانکاران شفاف سازی کند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha