• یکشنبه / ۱۹ فروردین ۱۴۰۳ / ۲۰:۳۳
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 1403011909835
  • منبع : نمایندگی سمنان

معاون استاندار سمنان عنوان کرد:

جلوگیری از افزایش قیمت‌های خودسرانه با رشد ۱۱۳ درصدی بازرسی از واحدهای صنفی سمنان

جلوگیری از افزایش قیمت‌های خودسرانه با رشد ۱۱۳ درصدی بازرسی از واحدهای صنفی سمنان

ایسنا/سمنان معاون اقتصادی استانداری سمنان از افزایش ۱۱۳ درصدی بازرسی‌ها با هدف جلوگیری از گرانفروشی و افزایش قیمت‌های خودسرانه واحدهای صنفی در این استان خبر داد.

محمدرضا صادقی امروز، ۱۹ فروردین ماه در ستاد تنظیم بازار استان بر لزوم تشدید نظارت‌ها بر بازارهای استان تاکید و اظهار کرد: روند افزایشی نظارت و بازرسی از واحدهای صنفی استان در سال جدید نیز تداوم می‌یابد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان تاکید کرد: تعامل و هماهنگی‌های بین دستگاه‌های عضو ستاد تنظیم بازار به منظور افزایش نظارت‌ها برای پیشگیری از تغییر قیمت کالاهای اساسی در سطح استان، باید تقویت شود.

وی گفت: روند کاهش تورم در استان و پایین‌تر بودن آن از میزان میانگین تورم کشوری، امری بسیار ارزنده و مطلوب است که باید در سال جدید نیز این مهم ادامه بیابد.

وی ادامه داد: باید موارد مرتبط با قیمت تخم‌مرغ نیز همانگونه که تاکنون در دستور کار بوده، ضرورت دارد با فرا رسیدن فصل گرم سال نیز، مدیریت قیمت‌ها به منظور جلوگیری از ضرر و زیان احتمالی با توجه به کاهش مصرف انجام گیرد.

صادقی با اشاره به وجود مشکلاتی در بحث تامین و توزیع مواد پروتینی و خصوصا گوشت قرمز، خاطرنشان کرد: در بحث تامین گوشت قرمز در استان به دلیل شکل نگرفتن شبکه توزیع مناسب، همچنان دغدغه وجود دارد که باید طی جلسات آتی این مهم مدیریت شود.

وی با اشاره به ضرورت نظارت بر واحدهای صنفی تصریح کرد: افزایش ۱۱۳ درصدی بازرسی‌ها در سال گذشته از دیگر اقدامات ارزنده ای بود که آهنگ‌ این کار به منظور نظارت بر واحدهای صنفی به ویژه واحد های تولیدی به منظور جلوگیری از تغییر قیمت‌های خودسرانه باید حفظ شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان گفت: در بحث تامین کالاها و اقلام اساسی، نمایشگاه بهاره به نفع مردم در ایام تعطیلات نوروز و همزمان با ماه مبارک رمضان برپا و کالاهای مورد نیاز مردم به قیمت مطلوب و زیر قیمت بازار عرضه شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha