• یکشنبه / ۱۹ فروردین ۱۴۰۳ / ۲۱:۵۸
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 1403011909864
  • خبرنگار : 50604

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان:

غزه امروز عامل همبستگی جهانی علیه استکبار جهانی است

غزه امروز عامل همبستگی جهانی علیه استکبار جهانی است

ایسنا/گلستان مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان با اشاره به اینکه مردم مظلم غزه با مقاومت مثال‌زدنی خود عامل همبستگی جهانی ملت‌ها شده‌اند، گفت: امروز ملیت‌های مختلف از سراسر دنیا با شعار واحد علیه استکبار جهانی به میدان آمده‌اند.

حجت‌الاسلام عباسعلی گرزین‌ شامگاه یکشنبه، ۱۹ فروردین در گردهمایی وحدت و مقاومت با حضور اصحاب رسانه و فعالان فضای مجازی و گرامیداشت شهدای خبرنگار غزه و شهدای مقاومت اسلامی که در امامزاده نور (ع) گرگان اظهار کرد: خداوند ۱۲۴ هزار پیامبر را برای هدایت بشر فرستاد تا ثابت کند وعده‌های او حق است.

وی با اشاره به سرد شدن آتش برای حضرت ابراهیم(ع) و خشک شدن دریا توسط عصای حضرت موسی (ع) گفت: به امر خداوند این معجزات بزرگ در زمان پیامبران الهی اتفاق افتاد تا دنیا بداند وعده خداوند حق است و قدرت در دست اوست.

مدیرکل تبلیغات اسلام گلستان با اشاره به اینکه خداوند در دوره اول با فرستادن ۱۲۴ هزار پیامبر و معجزات الهی شرایطی فراهم کرد تا انسان‌ها نسبت به وعده‌های خدا تردید پیدا نکرده و به یقین برسند، گفت: پس از پایان دوره دوم نبوت نوبت نقش آفرینی عبادالله و مردم است.

گرزین با بیان اینکه در دوره دوم نبوت شیطان فعال‌تر شده و تلاش دارد با ایجاد شک و تردید ما را به وعده‌های الهی ناامید کند، گفت: این دوران نوبت خلیفه اللهی بشر بوده و باید پیامبر درونی را فعال کنیم تا نقش عقل بیشتر نمایش داده شود.

وی با تأکید اینکه همه انسان‌ها اعم از مسلمان، ‌یهودی، مسیحی و بودایی باید در مورد شعارهای انسانی به وحدت عمل برسند، گفت: برای رسیدن به قله‌های پیشرفت و کمال انسان‌ها باید همه با هم در برابر استعمارگرانی که دشمن مشترک بشر هستند به اتفاق نظر برسند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان ادامه داد: در ۶ ماه اخیر بیش از ۱۴۰ خبرنگار از ملیت‌ها و مذاهب مختلف با غیرت و شرافت در غزه به میدان آمدند تا چهره واقعی، خبیث، کریه و دروغگوی رژیم غاصب اسرائیل و مظلومان واقعی را به دنیا نشان دادند.

گرزین با بیان اینکه مردم مظلم غزه با مقاومت و رشادت‌های عمل همبستگی جهانی ملت‌ها شده‌اند، گفت: امروز ملیت‌های مختلف از سراسر دنیا با شعار واحد علیه استکبار جهانی با هم متحد شده‌اند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha