• دوشنبه / ۲۰ فروردین ۱۴۰۳ / ۰۰:۱۱
  • دسته‌بندی: مازندران
  • کد خبر: 1403012009911
  • خبرنگار : 50377

شهردار ساری: اعتبار موردنیاز پروژه‌های مهم را از راه مولدسازی تأمین می‌کنیم

شهردار ساری: اعتبار موردنیاز پروژه‌های مهم را از راه مولدسازی تأمین می‌کنیم

ایسنا/مازندران شهردار ساری مولدسازی املاک شهرداری را از اقدامات مهم این نهاد خدمات‌رسان عنوان کرد و گفت: بنا داریم در قالب طرح‌ مولدسازی که از سوی دولت مطرح شده، با فروش اموال و املاک بلااستفاده، اعتبار موردنیاز پروژه‌های مهم خود را تأمین کنیم. همچنین برای تمام املاک شهرداری تغییر کاربری صورت گرفته است.

محمدحسین قبادی ۱۹ فروردین در هشتاد و نهمین جلسه شورای اسلامی شهر ساری، ضمن محکوم کردن حمله تروریستی رژیم صهیونیستی به کنسولگری کشورمان در دمشق، از حضور پرشور مردم مرکز دیار علویان در راهپیمایی روز قدس قدردانی کرد.

وی به شعار سال مقام‌معظم رهبری مبنی‌بر «جهش تولید با مشارکت مردم» اشاره کرد و افزود: به‌طور حتم تاکید مقام معظم رهبری نقشه راه مجموعه شهرداری ساری خواهد بود.

شهردار ساری با اعلام این‌که ۲۰۰ میلیارد تومان در ماه پایانی سال ۱۴۰۲ برای حقوق و مزایای کارکنان شهرداری پرداخت شده است، یادآور شد: در حال حاضر شهرداری ساری علاوه‌بر پرداخت به‌موقع حقوق، اجرای پروژه‌های شهری را نیز در دستور کار دارد تا به مطالبات شهروندان این شهر پاسخ مثبت دهد.

وی به پارک جنگلی شهید نوبخت(سکوتپه) بزرگ‌ترین پارک در شمال کشور اشاره کرد و افزود: اجرای این پروژه پس از انقلاب اسلامی در حد خود بی‌نظیر است.

قبادی با بیان این‌که عملیات عمرانی پل تا پل شهرداری از ششم فروردین سال‌جاری بدون وقفه در حال انجام است، اعلام کرد: فاز نخست این پروژه در آینده‌ای نزدیک افتتاح می‌شود.

وی آسفالت معابر شهری را نیز از دیگر فعالیت‌های شهری در روزهای پایانی سال ۱۴۰۲ شهرداری عنوان کرد و افزود: نهضت آسفالت همچنان در مرکز استان ادامه دارد.

قبادی از تسویه کامل بدهی‌های قطعی‌شده مالیاتی شهرداری ساری در اجرائیات استان خبر داد و گفت: با حمایت استاندار مازندران مبلغ قابل‌توجهی ارزش افزوده به حساب شهرداری واریز شد.

شهردار مرکز استان مازندران، اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام را مهم‌ترین دغدغه مجموعه شهرداری دانست و از رویکرد تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام ساری و انجام اقدامات اولویت‌دار در سال ۱۴۰۳ خبر داد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha