• دوشنبه / ۲۰ فروردین ۱۴۰۳ / ۰۸:۲۰
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1403012009962
  • خبرنگار : 50416

مدیر کمیته امداد ملایر اعلام کرد:

استقرار ۱۲۵ پایگاه جمع‌آوری زکات فطره در ملایر

استقرار ۱۲۵ پایگاه جمع‌آوری زکات فطره در ملایر

ایسنا/همدان مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) ملایر از برپایی ۱۲۵ پایگاه جمع‌آوری زکات فطره همزمان با عید فطر در این شهرستان خبر داد.

علی خراسانی در گفت‌وگو با ایسنا، با اعلام این خبر افزود: این پایگاه‌ها شامل پایگاه شهری و روستایی در مساجد، مصلاهای نماز عید فطر و مراکز نیکوکاری شهر و روستا است.

وی ادامه‌داد: فطریه جمع‌آوری شده در مساجد به همت هیأت امنای مسجد در بین نیازمندان همان محل توزیع می‌شود و در روستاها نیز به همت دهیاری، شورا و معتمدان زکات جمع‌آوری شده در بین نیازمندان توزیع خواهد شد.

خراسانی از واریز زکات فطره جمع‌آوری شده تا ظهر عید فطر به حساب مددجویان تحت پوشش کمیته امداد و مددجویان بهزیستی شهر ملایر خبر داد و یادآور شد: مردم مراقب فضای مجازی باشند و از واریز فطریه به حساب شخصی افراد در فضای مجازی خودداری کنند.

وی مطرح کرد: مردم می‌توانند زکات فطره و کفارات خود را از طریق راه‌های الکترونیکی به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۱۶۱۵۹۷ برای فطریه عام، شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۶۵۹۸۸ برای فطریه سادات، شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۷۴۲۵۳ برای کفاره غیرعمد و شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۸۲۵۲۰ برای کفاره عمد به حساب کمیته امداد امام خمینی(ره) ملایر واریز کنند.

خراسانی تأکید کرد: شماره‌ای که توسط کمیته امداد اعلام شده مربوط به حساب این نهاد بوده و طبق مصوبه شورای زکات شهرستان در صورت اعلام حساب کارت شخصی برای دریافت فطریه مردم، پلیس فتا و نیروی انتظامی با افراد متخلف برخورد می‌کنند.

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) ملایر با بیان اینکه سال گذشته مبلغ ۱۸۰ میلیون تومان زکات فطره جمع‌آوری شد، پیش‌بینی کرد که امسال مبلغ ۲۵۰ میلیون تومان جمع‌آوری شود.

جذب ۲۲۰۰ حامی طرح اکرام ایتام در ماه رمضان

وی در ادامه از جذب ۲۲۰۰ حامی طرح اکرام ایتام و محسنین در ایام ماه رمضان در ملایر خبر داد و گفت: با توجه به سهمیه ۳۰۰۰ نفری جذب حامیان برای شهرستان ملایر در ایام ماه مبارک رمضان، مردم نیکوکار این شهرستان در ماه بهار قرآن گامی مؤثر در راه خیر و نیکوکاری برداشتند.

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) ملایر به ۲۷۰۰ فرزند یتیم و محسنین تحت پوشش کمیته امداد ملایر اشاره و تصریح کرد: ۱۳ هزار حامی از ایتام تحت پوشش این نهاد حمایت می‌کنند.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha