• دوشنبه / ۲۰ فروردین ۱۴۰۳ / ۰۹:۰۵
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1403012010001
  • خبرنگار : 50034

مدیرکل غله استان همدان خبرداد

امکان پرداخت کفاره و زکات فطره از طریق کارتخوان نانوایی‌ها

امکان پرداخت کفاره و زکات فطره از طریق کارتخوان نانوایی‌ها

ایسنا/همدان مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان همدان گفت: امکان پرداخت کفاره و زکات فطره از طریق دستگاه کارتخوان هوشمند نانوایی فراهم شد.

سیدحسین خوانساری در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: به منظور سهولت در پرداخت خیرات نان زکات فطره و کفاره گزینه‌ای مورد نظر در دستگاه کارتخوان هوشمند نانوایی‌ها تعبیه شده که شهروندان می‌توانند با انتخاب هر یک از گزینه‌ها نسبت به پرداخت مبلغ موردنظر اقدام کنند.

وی تصریح کرد: پس از ثبت تراکنش با برنامه‌ریزی که توسط کمیته امداد حضرت امام خمینی(ره) برای جامعه هدف انجام شده است، افراد تحت پوشش می‌توانند از طریق کارت نان تحویلی از طریق کمیته امداد نسبت به تحویل نان از هر یک از واحدهای نانوایی اقدام کنند.

خوانساری خاطرنشان کرد: در زمینه خیرات نیز به همین روال قابل انجام است و شهروندان می‌توانند در قبال پرداخت مبلغ و انتخاب بازه زمانی مورد نظر معادل آن نان خیرات کنند.

به گزارش ایسنا، نحوه پرداخت زکات فطریه از طریق دستگاه کارتخوان هوشمند نانوایی بدین گونه است که پس از ورود به گزینه فطریه می‌توان یکی از گزینه‌های فطریه عام یا فطریه سادات را انتخاب کرد سپس مبلغ مورد نظر را وارد کرده، کارت بانکی را کشیده و رمز کارت را وارد کنید.

نحوه پرداخت کفاره از طریق دستگاه کارتخوان هوشمند نانوایی بدین گونه است که پس از ورود به گزینه کفاره می‌توان یکی از گزینه‌های کفاره عمد یا کفاره غیرعمد را انتخاب کرد سپس مبلغ مورد نظر را وارد کرده، کارت بانکی را کشیده و رمز کارت را وارد کنید.

نحوه پرداخت خیرات نان از طریق دستگاه کارتخوان هوشمند نانوایی بدین گونه است که از منوی دستگاه کارتخوان گزینه خیرات را انتخاب کنید، در مرحله بعد مبلغ مورد نظر و تاریخ و زمان خیرات را ثبت کرده سپس کارت بانکی را کشیده و رمز را وارد کنید.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha