• دوشنبه / ۲۰ فروردین ۱۴۰۳ / ۰۹:۱۰
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 1403012010009
  • خبرنگار : 50233

شهردار سمنان در گفت‌وگو با ایسنا مطرح کرد:

جهش در تولید با معجزه مشارکت مردم/ شعار سال نباید محدود به تبلیغات بیلبوردی شود

جهش در تولید با معجزه مشارکت مردم/ شعار سال نباید محدود به تبلیغات بیلبوردی شود

ایسنا/سمنان شهردار سمنان معتقد است که شعار امسال نباید تنها در حد یک شعار بماند بلکه همه دستگاه‌ها وظیفه دارند در راستای عمل به منویات مقام معظم رهبری، همه ظرفیت های خود را برای تحقق عملی شعار سال به میدان بیاورند.

حسین موسوی در گفت‌وگو با ایسنا از آمادگی شهرداری سمنان برای کمک به تحقق شعار سال «جهش تولید با مشارکت مردم» خبر داد و اظهار کرد: شهرداری سمنان همه ظرفیت خود را برای عملیاتی شدن شعار امسال به میدان می‌آورد.
وی از شورای شهر و شهرداری‌ها به عنوان یک مجموعه کاملا مردمی نام برد و خاطرنشان کرد: با توجه به ماهیت مردمی بودن شورا و شهرداری، این نهادها در تحقق شعار امسال می‌توانند نقش کلیدی داشته باشند.
مدیریت ارشد شهری سمنان با اذعان به اینکه تولید و اقتصاد از اساس می‌بایست از سوی مردم و نهادهای مردم‌پایه اداره شود، ادامه داد: تنها در سایه حضور و مشارکت جدی مردم است که می‌توان به ایجاد جهش پایدار در تولید امید داشت.
رئیس مرکز بین‌المللی جاده ابریشم با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری طی یک دهه گذشته همواره در انتخاب و نامگذاری شعار سال به اقتصاد، تولید و اشتغال توجه ویژه داشته است، خاطرنشان کرد: معظم‌له با نامگذاری امسال به عنوان سال «جهش تولید با مشارکت مردم»، هدفگذاری لازم و اولویت ها را برای مسئولان و موثرین روشن کرده و لذا همه وظیفه داریم در راستای تحقق منویات حکیمانه رهبری فرزانه انقلاب تلاش کنیم.
شهردار سمنان با بیان اینکه رهبری معظم انقلاب به قدرت و توان مردم اعتقاد و باور جدی دارد افزود: معظم‌له همواره بر ضرورت استفاده از ظرفیت عظیم مردمی تاکید فرموده‌اند و در دوران زعامت خویش نیز همیشه به نقش بی‌بدیل مردم در اداره کشور تاکید فرموردند. معظم‌له همچنان که در سیاست‌های کلان ابلاغی مشهود بوده و بارها نیز تاکید فرمودند برای عبور از موانع، و رشد، شکوفایی و پیشرفت کشور می‌بایست کارها را به خود مردم سپرد.

موسوی با اشاره به دشمنی‌های آشکار نظام سلطه با جمهوری اسلامی ایران گفت: در چنین شرایطی، مطمئن‌ترین نقطه اتکاء همین توان و ظرفیت های عظیم مردمی است و رهبری معظم انقلاب با درک حکیمانه این مهم در شعار امسال به صورت ویژه بر آن تاکید فرمودند.
شهردار سمنان با بیان اینکه شهر تاریخی سمنان از ظرفیت بسیار بالایی در همه بخش‌ها برخوردار است، اضافه کرد: استان سمنان و خصوصا شهرستان سمنان چه از نظر صنعتی و معدنی و چه از نظر فعالیت‌های علم پایه و دانش‌بنیان و یا صنعت پردرآمد گردشگری از پتانسیل عظیمی برخوردار است که توجه به هر کدام از آنها می‌تواند به فرآیند جهش تولید با مشارکت مردم کمک زیادی کند.
وی عبور سالانه ۲۰ میلیون زائر بهشت رضوی از این شهر تاریخی را تنها یکی از ظرفیت‌های این شهر برشمرد و گفت: توجه به همین ظرفیت از طریق بسترسازی برای تسهیل در ورود زوار و گردشگران به داخل شهر، خود به تنهایی می‌تواند نه تنها اقتصاد شهر را متحول کند بلکه می‌تواند زمینه جهش تولید در حوزه‌های مختلف را نیز فراهم کند.
این مدیر ارشد شهری با اذعان به اینکه با معجزه مشارکت مردم می‌توان کارهای بسیار بزرگی و از جمله «جهش در تولید» را در کشور انجام داد، افزود: همه ما در دوران دفاع مقدس به معجزه بسیج نیروهای مردمی ایمان آوردیم و اساسا مهمترین تفاوت ما با دشمنان در جنگ هشت ساله تحمیلی، همین اتکا به توان و ظرفیت‌های مردمی بود که در پایان نیز پیروزی را برای ملت ما به ارمغان آورد.
موسوی با بیان اینکه شعار امسال نباید محدود به تبلغات بیلبوردی و اداری شود، تاکید کرد: همه ما که مسئولیتی داریم باید برای تحقق عملی شعار سال برنامه‌ریزی داشته باشیم.
رئیس مرکز بین‌المللی جاده ابریشم از توجه توأمان به مشارکت عمومی و تولید ملی به عنوان یک ضرورت یاد کرد و گفت: هیچ توسعه اقتصادی پایداری بدون مشارکت مردم میسور نیست و لذا شعار امسال فرصت کم‌نظیری برای توجه بیش از پیش همه ما به ظرفیت‌های درون‌زا و مردم‌پایه در کشور و استان است.
شهردار مرکز استان در پایان از آمادگی شهرداری سمنان برای کمک به تحقق شعار امسال خبر داد و گفت: اساسا شهرداری‌ها، به دلیل دامنه گسترده کاری خود می‌توانند در تحقق شعار سال نقش مهم و محوری ایفا کنند. شهرداری سمنان نیز در همین راستا خواهد کوشید در سال «جهش تولید با مشارکت مردم» بیش از همیشه به این مهم توجه کند.
انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha