• دوشنبه / ۲۰ فروردین ۱۴۰۳ / ۰۹:۱۱
  • دسته‌بندی: تهران
  • کد خبر: 1403012010010
  • خبرنگار : 50690

سردار فلاح‌زاده: شهید امان‌اللهی یک الگوی تمام عیار برای نسل جوان است

سردار فلاح‌زاده: شهید امان‌اللهی یک الگوی تمام عیار برای نسل جوان است

ایسنا/تهران جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه در مراسم گرامیداشت شهید حسین امان‌اللهی بیان کرد: شهیدان راه قدس راه شهیدان کربلا را انتخاب کردند و شهید امان‌اللهی یک الگوی تمام عیار برای نسل جوان و نوجوان است.

سردار محمدرضا فلاح‌زاده جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در خصوص ویژگی‌های شخصیتی شهید امان‌اللهی اظهار کرد: شهید حسین امان اللهی یک مسلمان واقعی و پیرو اسلام ناب، اسلام شجاعت، محبت، آداب و اخلاق، سخاوت، ایثار و همچنین پیرو اسلام مبارزه با کفر و شرک و نفاق است. شهدا مکتب عاشورا و اهل بیت را انتخاب کرد اند و شهید امان اللهی در عرصه ایمان مؤمن واقعی بود.

وی در ادامه افزود: شهید راه قدس حسین امان‌اللهی با تقوا و اهل نماز و واجبات بود و ایشان را به آداب، تواضع، اخلاق نیکو و محبت می‌شناختند. این شهید والا مقام به امام راحل و مقام معظم رهبری به عنوان ولایت فقیه ایمان داشت و در این عرصه تا لحظه آخر ثابت و استوار ماند.

سردار فلاح‌زاده با اشاره به اینکه رمز ماندگاری بسیاری از بزرگان و شهدای ما اخلاص و جهادی بودن آنان است، تشریح کرد: اخلاص و کار برای خدا است که رزمندگان را از سایرین متمایز می‌کند. مخلص واقعی دشمن را می‌شناسد و با بصیرت و شناخت کامل به مصاف دشمن می‌رود و در نهایت به شهادت می‌رسد. افتخار و مقامی بالاتر از شهادت نیست چراکه خداوند فرموده است که به شهید و خانواده‌اش روزی می‌رساند و مقام شفاعت می‌دهد.

جانشین نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پایان درمورد ماهیت جنایات رژیم صهیونیستی تصریح کرد: رژیم صهیونیستی از موضع قدرت فرماندهان ما را به شهادت نمی‌رساند، بلکه این رفتار از سر شکست، ضعف و استیصال است. آنان در حوزه‌های نظامی، امنیتی، سیاسی، راهبردی، اقتصادی و حمل و نقل هوایی و دریایی دچار شکست شده‌اند. آنان در دنیا خوار و ذلیل شده‌اند و به زودی سیلی محکمی از جبهه مقاومت دریافت خواهند کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha