• دوشنبه / ۲۰ فروردین ۱۴۰۳ / ۰۹:۳۲
  • دسته‌بندی: مازندران
  • کد خبر: 1403012010034
  • خبرنگار : 50201

فرماندار نوشهر مطرح کرد:

لزوم آشنا کردن دانش آموزان با سبک زندگی شهدا

لزوم آشنا کردن دانش آموزان با سبک زندگی شهدا

ایسنا/مازندران فرماندار نوشهر با بیان اینکه هر چقدر از سبک زندگی شهدا و افکار آنها فاصله بگیریم آسیب‌های اجتماعی بیشتر خواهد شد، گفت: علاوه بر مراجعه به وصیت نامه شهدا می‌توان بخشی از تولید محتوای کتاب‌های درسی نیز از شهدا باشد.

رستم زرودی در خصوص برگزاری کنگره ملی ۱۰ هزار و ۴۰۰ شهید استان درگفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه این یادواره در نیمه اول مهرماه سال جاری در ساری و چالوس برگزار خواهد شد، اظهار کرد: برای برگزاری هرچه بهتر این کنگره نیاز است همه دستگاه‌های اجرایی پای کار باشند.

وی تجلیل از مقام شامخ شهدا را یکی از اهداف این کنگره بیان کرد و گفت: امروزه یادواره شهدا به اندازه امامزادگان برای مردم ارزشمند است.

وی ترویج هویت اصیل اسلامی ایرانی با نگاه بومی را از دیگر اهداف این کنگره دانست و افزود: آشنا کردن مردم خصوصا نسل جوان و دانش آموزان با سبک زندگی فردی و اجتماعی شهدا از دیگر اهداف است.

فرماندار نوشهر با تاکید براینکه اعزام دانش آموزان و دانشجویان به راهیان نور برای شناخت بهتر روحیه شهدا انجام می‌شود، تصریح کرد: بسیاری از این شهدا در زمان شهادت همسن همین دانش آموزان و دانشجویان بودند بنابراین نیاز است با سبک زندگی این شهدا بیشتر آشنا شوند.

زرودی با بیان اینکه هر چقدر ما با سبک زندگی شهدا و افکار آنها فاصله بگیریم آسیب‌های اجتماعی ما بیشتر خواهد شد، گفت: علاوه بر مراجعه به وصیتنامه شهدا می‌توان بخشی از تولید محتوای کتاب‌های درسی نیز از شهدا باشد.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به هجمه‌های فرهنگی دشمن نیاز است برنامه‌های مرتبط با شهدا بیشتر باشد.

فرماندار نوشهر با تاکید بر اینکه تا زمان برگزاری کنگره لازم است برنامه‌های جانبی از جمله مسابقات ورزشی و عکس در شهرستان نوشهر برگزار شود و پوشش رسانه‌ای مناسب پیدا کند، متذکر شد: دومین کنگره ملی ۱۰ هزار و ۴۰۰ شهید مازندران در نیمه اول مهر ماه و به دبیری سپاه کربلا برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha