• دوشنبه / ۲۰ فروردین ۱۴۰۳ / ۱۲:۰۳
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 1403012010245
  • خبرنگار : 30147

رئیس بیمارستان ولی‌عصر (عج) خبرداد

مراجعه روزانه ۳۲۰ نفر به اورژانس بردسکن در نوروز/ تولد ۶۰ نوزاد در نوروز امسال

مراجعه روزانه ۳۲۰ نفر به اورژانس بردسکن در نوروز/ تولد ۶۰ نوزاد در نوروز امسال

ایسنا/خراسان رضوی رئیس بیمارستان ولی‌عصر (عج)  شهرستان بردسکن گفت: روزانه به طور میانگین همزمان با فعالیت ستاد نوروزی ۳۲۰ نفر به اورژانس بیمارستان برای دریافت خدمات درمانی مراجعه کردند.

جمشید رحیمی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به مراجعه روزانه ۳۲۰ نفر به اورژانس بیمارستان برای دریافت خدمات درمانی همزمان با فعالیت ستاد نوروزی، اظهار کرد: طی ایام فعالیت ستاد نوروزی از ۲۴ اسفندماه سال پارسال تا ۱۸ فروردین امسال بیش از ۷۶۶۷نفر به بخش اورژانس بیمارستان برای دریافت خدمات درمانی مراجعه کردند.

وی با بیان اینکه از این تعداد ۴۰۳ بیمار در بخش اورژانس تحت نظر و بستری شدند، تصریح کرد: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده و پیگیری‌های مدیریت شبکه بهداشت و درمان مشکلی در تأمین پزشک عمومی نداشتیم و در ساعات شلوغی اورژانس دو پزشک ‌در بخش اورژانس مستقر بودند.

رئیس بیمارستان ولی‌عصر (عج) شهرستان بردسکن در ارتباط با تعداد پزشکان متخصص افزود: تیم کاملی از متخصصین در این ایام ارائه خدمت کردند.

وی در ادامه به تعداد بیماران اعزامی به مرکز استان و دیگر شهرستان‌ها اشاره کرد و افزود: طی ایام نوروز ۳۵ مورد اعزام به مرکز استان و دیگر شهرستان‌ها صورت گرفت.

رحیمی گفت: همچنین طی این مدت تعداد ۱۰۵۱ بیمار و مصدوم در بخش‌های بیمارستان ولی‌عصر (عج) بستری و تحت درمان قرار گرفتند.

رئیس بیمارستان ولی‌عصر (عج) شهرستان از انجام ۱۰۹ عمل جراحی در این ایام در بیمارستان خبر داد و اذعان کرد: طی این مدت ۵۷ مورد عمل جراحی اورژانس و ۵۲ مورد اعمال جراحی غیر اورژانس صورت گرفت.

وی در ارتباط با تعداد زایمان طبیعی و سزارین از تولد ۶۰ نوزاد در ایام نوروز امسال خبر داد و  بیان کرد: طی این ایام از مادران باردار مراجعه کننده به زایشگاه بیمارستان ولی‌عصر (عج) ۳۸ مورد زایمان طبیعی و تعداد ۲۲ مادر باردار تحت عمل سزارین قرار گرفتند. 

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha