• دوشنبه / ۲۰ فروردین ۱۴۰۳ / ۱۲:۳۸
  • دسته‌بندی: غرب آسیا و آفریقا
  • کد خبر: 1403012010290
  • خبرنگار : 71588

بن‌گویر، نتانیاهو را تهدید کرد

بن‌گویر، نتانیاهو را تهدید کرد

وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی اعلام کرد که در صورت عدم حمله به شهر رفح در جنوب غزه، بنیامین نتانیاهو دیگر نمی‌تواند در پست نخست‌وزیر باقی بماند.

به گزارش ایسنا، ایتامار بن گویر، وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی اعلام کرد اگر بنیامین نتانیاهو تصمیم بگیرد بدون حمله به رفح به جنگ علیه غزه خاتمه ببخشد دیگر نخست‌وزیر این رژیم نخواهد بود.

براساس گزارش صدی البلد، رادیو ارتش رژیم صهیونیستی گزارش داده که لشکر ۹۸ ارتش با سه تیپ خود، شب گذشته و پس از چهار ماه جنگ با نیروهای فلسطینی در نزدیکی خان‌یونس، از این منطقه خارج شده‌ است.

رسانه‌های عبری گزارش دادند که تنها لشکر باقی‌مانده در نوار غزه، لشکر ۱۶۲ و نیز تیپ «ناحال» است. تیپ ناحال بر جاده‌ای که نوار غزه را به ۲ قسمت تقسیم می‌کند و اسرائیل از طریق آن مانع از بازگشت غزه‌ای‌ها از جنوب به شمال می‌شود، کنترل دارد.

پس از انتشار این اخبار، سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی هم اعلام کرد تمام نیروهای زمینی بجز یک تیپ از جنوب غزه خارج شده‌اند.

نشریه یسرائیل هیوم به نقل از منابع سیاسی نوشت ماموریت ارتش اسرائیل در خان‌یونس، از بین بردن تیپ‌های حماس و بازگرداندن اسرای اسرائیلی بود اما در حال حاضر نمی‌تواند درباره آزاد کردن اسرا، «به دستاورد بیشتری برسد.»

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۳-۰۱-۲۰ ۱۳:۲۲

یکی پیدا میشدکلّه ی دوتا را میکند،بسیاری ازمشکلات حل میشد،یکی نتانیاهو ودیگری بن گویر.!@@

avatar
۱۴۰۳-۰۱-۲۰ ۱۷:۴۱

افتتاح سفارت مصروایران واعزام انبوه دانشجو به الازهر.مشغول کردن وترساندن ذهن دشمن صهیونیسم

avatar
۱۴۰۳-۰۱-۲۰ ۲۲:۳۰

جنگ داخِلی بین مقامات اسراییل شروع شده انشا الله همدیگر می کوشند

avatar
۱۴۰۳-۰۱-۲۱ ۰۰:۰۰

لعن الله آل صهیون والامریکاوانگلیس وآلمان وفرانسه انشاالله

avatar
۱۴۰۳-۰۱-۲۱ ۰۱:۵۹

اگریزره عقل داشته باشید جنگ راتمام میکنید حمله به‌رفع.ینی نابودی اسرایل شک نکنید

avatar
۱۴۰۳-۰۱-۲۱ ۰۴:۵۲

عاقبت مسلمانان وحق پیروز است.اسراییل هزاران زن و بچه را کشت،درحالی که جهان نظاره گر کامل صحنه بود. حقوق بشر و آمریکا شریک جرم کشتارونسل کشی بوده و هست..

avatar
۱۴۰۳-۰۱-۲۱ ۰۴:۵۳

کشتن هزاران زن و کودک و نابود کردن خانه هایشان و کوچاندن آنها به جنوب غزه را یک پیروزی قلمداد کرده و با حمله به رفح جنوبی ترین قسمت غزه ، به خیال خود می‌خواهند تیر خلاص را به بهانه نابودی حماس به دومیلیون فلسطینی بی دفاع بزنند هدف رژیم صهیونیستی نابودی حماس نیست بلکه تصاحب صد درصدی خاک فلسطین است دائم میگویند ما شروع کننده جنگ نبودیم دروغ بزرگی که آمریکا و متحدانش هم آن را در رسانه هایشان به خورد مردم خود میدهند هفتادوپنج سال است که با ساختن تاریخی جعلی خاک فلسطین را دزدیده اید و در حال حاضر به مانند یک شخص پیر هفتادوپنج ساله آلزایمر گرفته اید و یادتان نیست که شروع کننده جنگ خود شما هستید ملت شریف غزه با دادن خون خود به مانند سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین چهره پست و شیطانی دشمن را به عالم نمایان کردند و قسم به خاک پاک نبی اکرم محمد مصطفی صلی الله علیه و آله ، روزی از خواب غفلت بیدار شده و این غده سرطانی را از پیکر خاورمیانه پاک خواهند شد

avatar
۱۴۰۳-۰۱-۲۱ ۱۵:۱۸

بن گویر و نتانیاهو ترویست خفه شین@

avatar
۱۴۰۳-۰۱-۲۱ ۱۶:۱۱

یهودی های لعنتی چه دستاوردی داشتند که درآزادی اسراءوازبین بردن حماس دستاوردی داشته باشند؟؟؟