• دوشنبه / ۲۰ فروردین ۱۴۰۳ / ۱۳:۳۱
  • دسته‌بندی: مازندران
  • کد خبر: 1403012010363
  • منبع : نمایندگی مازندران

رئیس پلیس امنیت اقتصادی مازندران:

انبار احتکار لوازم خانگی در ساری لو رفت

انبار احتکار لوازم خانگی در ساری لو رفت

ایسنا/مازندران رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان مازندران از کشف یک انبار احتکار لوازم خانگی به ارزش ۲۰ میلیارد ریال در شهرستان ساری خبر داد.

سرهنگ محمد محمد پور  گفت: در اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و مبارزه با احتکار کالا، ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان مازندران در شهرستان ساری از وجود یک انبار احتکار لوازم خانگی مطلع شدیم.

وی گفت: کارآگاهان اداره مبارزه با جرائم اقتصادی پلیس امنیت اقتصادی استان و کارشناسان اداره صمت شهرستان ساری از این انبار بازدید و در بازرسی از آن انواع لوازم خانگی برقی، ظروف شیشه‌ای برند ایرانی کشف کردند که طی بررسی کارشناسان، این انبار در سامانه تجارت و انبارها ثبت نبود و در مصادیق احتکار قرار گرفت.

به گزارش ایسنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان مازندران با اشاره به اینکه ارزش ریالی کالاهای کشف شده از سوی کارشناسان ۲۰ میلیارد ریال برآورد شده است، گفت: در این خصوص پرونده تشکیل و مالک انبار نیز به مراجع قضائی معرفی شد.

سرهنگ محمد پور خاطرنشان کرد: مبارزه با قاچاق کالا و احتکار کالاهای اصلی و ضروری مردم، یکی از اولویت‌های مهم پلیس است که در این راستا با تشکیل قرارگاه مبارزه با قاچاق کالا و ارز، شاهد اقدامات خوبی در این زمینه بوده‌ایم.

کشف ۳۶ تن چوب آلات جنگلی قاچاق در ساری

محمد محمدپور افزود: در راستای مبارزه با قاچاق محصولات و فرآورده‌های چوبی، کارآگاهان اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان در اجرای طرح مشترک با عوامل منابع طبیعی شهرستان ساری، ۳۶ تن چوب آلات جنگلی قاچاق کشف کردند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان مازندران افزود: در این راستا ۳دستگاه خودروی نیسان توقیف و ۶ کارگاه دپوی چوب آلات جنگلی قاچاق نیز پلمب شد و چوب‌های مکشوفه به اداره منابع طبیعی شهرستان تحویل و ۹ متهم، پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

سرهنگ محمدپور با اشاره به اینکه قطع درختان جنگلی، به تاراج بردن منابع ملی بوده و تبعات زیست محیطی زیادی را در پی دارد، از شهروندان خواست در صورت مشاهده فعالیت غیرقانونی قاچاقچیان چوب و محصولات حاصل از چوب مراتب را سریعاً به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha