• دوشنبه / ۲۰ فروردین ۱۴۰۳ / ۱۳:۴۱
  • دسته‌بندی: تهران
  • کد خبر: 1403012010388
  • خبرنگار : 50682

فرماندار شهرستان شهریار:

۱۳۷۵ فروشگاه شهرستان شهریار آماده ارائه خدمات سومین مرحله طرح فجرانه است

۱۳۷۵ فروشگاه شهرستان شهریار آماده ارائه خدمات سومین مرحله طرح فجرانه است

ایسنا/تهران فرماندار شهرستان شهریار از اتصال تعداد ۱۳۷۵ فروشگاه زنجیره‌ای و خرد در شهرهای هفتگانه این شهرستان و روستاهای تابعه به طرح کالا برگ جهت تامین اقلام مورد نیاز شهروندان خبر داد.

علیرضا فاتحی‌نژاد با اعلام این خبر اظهار کرد: سومین مرحله واریز یارانه طرح فجرانه از امروز ۲۰ فروردین ماه ۱۴۰۲ در شهرستان شهریار همزمان با سراسر کشور آغاز شد.

وی در ادامه افزود: در این طرح، یک سبد ۱۱ قلمی کالا شامل گوشت، مرغ، گوشت منجمد گوساله، حبوبات، قند و شکر، برنج، ماکارانی، روغن، تخم مرغ، ماست کم چرب، شیر کم چرب و پنیر موجود است که برای تامین حداقل کالری، پروتئین، ریز مغذی و ویتامین های لازم هر فرد با قیمت های مبنای سال ۱۴۰۱ انتخاب شده است و ما به التفاوت آن قیمت ها با قیمت سال ۱۴۰۲ از محل یارانه جدید دولت تامین خواهد شد.

فاتحی نژاد خاطرنشان کرد: قیمت خرید این سبد غذایی ۷۴۳ هزار و ۷۵۰ تومان است که خانوار دهک‌های اول تا هفتم درآمدی در صورت خرید بسته باید قیمت سال ۱۴۰۱ را به مبلغ ۵۲۳ هزار و ۳۰۰ تومان پرداخت کنند و مابه‌التفاوت آن تا قیمت سال ۱۴۰۲ به مبلغ ۲۲۰ هزار و ۴۵۰ تومان است که از محل اعتبار جدید دولت تامین می‌شود. 

فرماندار شهرستان شهریار تصریح کرد: اعتبار جدید ۲۰۰ هزار تومانی علاوه بر یارانه ۳۰۰ و ۴۰۰ هزار تومانی بوده و هر خانوار به طور مجزا یارانه نقدی خود را به صورت ماهیانه دریافت خواهند کرد. مبلغ حمایتی دولت به شکل اعتبار در حساب سرپرست خانوار تخصیص یافته و در زمان خرید متناسب با میزان خرید انجام شده مصرف خواهد شد.

وی در پایان تاکید کرد: جهت تسهیل دسترسی همشهریان به اطلاعات طرح کالابرگ الکترونیکی فجرانه، نرم افزار شما و کد دستوری موبایلی #۱۴۶۳*۵۰۰* را در نظر گرفته است که باید با استفاده از تلفن همراه سرپرست خانوار مورد استفاده قرار گیرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha