• دوشنبه / ۲۰ فروردین ۱۴۰۳ / ۱۵:۳۱
  • دسته‌بندی: اردبیل
  • کد خبر: 1403012010535
  • منبع : نمایندگی اردبیل

فرماندار سرعین:

تمهیدات لازم برای تعطیلات عید فطر اتخاذ شد/ فاز اول پل ورگه سران امسال به بهره‌برداری می‌رسد

تمهیدات لازم برای تعطیلات عید فطر اتخاذ شد/ فاز اول پل ورگه سران امسال به بهره‌برداری می‌رسد

ایسنا/اردبیل فرماندار سرعین با اشاره به مهمان پذیر بودن سرعین در ایام تعطیلات و فرا رسیدن عید سعید فطر از تدبیر تمهیدات لازم برای تسهیل سفر مسافران به این شهرستان خبر داد.

باقر باقرزاده ۲۰ فروردین در گفت و گو با خبرنگار ایسنا، افزود: ستاد خدمات سفر شهرستان سرعین برای هماهنگی جهت خدماتدهی در تعطیلات عید فطر تشکیل شد.

وی اظهار کرد: هماهنگی با مدیریت شهری سرعین جهت تنظیف شهری انجام شد و همچنین از دهیاری ها خواسته شد در مبادی ورودی و خروجی تنظیف محیطی را انجام دهند.

باقرزاده گفت: مرخصی نانوایی های سطح شهر سرعین که مصادف با تعطیلات عید فطر بود لغو شد و همه روزه مکلف به پخت و پز نان در واحد نانوایی خود شدند.

این مقام اجرایی شهرستان سرعین با اظهار اینکه ۳۵ تن آرد مازاد برای پخت و پز نان در ایام تعطیلات عید فطر در نظر گرفته شده است، ادامه داد: نانوایی های روستاها نیز مکلف شدند در صورت کمبود نان در سطح شهر سرعین اقدام به پخت نان نموده و برای توزیع در هسته مرکزی شهر سرعین یا توزیع در مغازه ها و فروشگاههای مواد غذایی همکاری کنند.

باقرزاده اظهار کرد: توزیع نان با ادارات صمت و جهاد کشاورزی شهرستان بوده و سایر ادارت نیز بر اساس شرح وظایف خود در ایام تعطیلات عید فطر خدمات دهی لازم را خواهند داد.

فرماندار شهرستان توریستی سرعین تصریح کرد: نیروهای انتظامی شهرستان هم مرخصی خود را در این روزها لغو کردند و با تمام ظرفیت در جهت برقراری نظم عمومی و روان سازی ترافیک شهری اقدام کنند.

وی بیان کرد: ورزشگاههای شهرستان نیز برای اسکان اضطراری مسافران در تعطیلات پیش رو مد نظر خواهند بود.

باقرزاده اضافه کرد: برای توزیع گوشت قرمز و مرغ با قصابان و مرغ فروشی های سطح شهر هماهنگی های لازم انجام شد تا با عرضه گوشت مورد نیاز، مسافران دچار کمبود نشوند.

باقرزاده در بخش دیگری از سخنان خود عنوان کرد: فاز اول پل گردشگری ورگه سران سرعین در سال جاری به بهره برداری خواهد رسید.

وی افزود: مبلغ ۲ میلیارد تومان از طریق اداره کل میراث فرهنگی استان برای تأمین برق این مجموعه به شرکت توزیع برق استان تامین اعتبار شد.

باقرزاده مطرح کرد: در صورت مساعد بودن شرایط آب و هوایی راه دسترسی به مجموعه احداث خواهد شد و همچنین با حل و فصل مشکل آب مجموعه گردشگری پل ورگه سران با مساعدت شرکت گاز استان نیز گاز مورد نیاز مجموعه با تقبل پیمانکار مربوطه در روزهای آتی حل و فصل می شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha