• دوشنبه / ۲۰ فروردین ۱۴۰۳ / ۲۱:۲۶
  • دسته‌بندی: تهران
  • کد خبر: 1403012010714
  • خبرنگار : 50690

ویژه برنامه‌های حوزه هنری شهرستان رباط کریم در هفته هنر انقلاب اسلامی تشریح شد

ویژه برنامه‌های حوزه هنری شهرستان رباط کریم در هفته هنر انقلاب اسلامی تشریح شد

ایسنا/تهران مدیر حوزه هنری شهرستان رباط کریم از برگزاری برنامه‌های فرهنگی و هنری متنوع، همزمان با هفته هنر انقلاب اسلامی در این شهرستان خبر داد.

مهدی همتی مدیر حوزه هنری شهرستان رباط کریم در گفت و گو با خبرنگار ایسنا اظهار کرد: کارگاه‌های آموزشی طراحی، نقاشی رزین با موضوع یادبود شهید سید مرتضی آوینی، خوشنویسی با موضوع ماه مبارک رمضان و عید سعید فطر و مسابقه کتابخوانی با محوریت کتاب «آبنبات هل‌دار» نوشته مهرداد صدقی، بخشی از تدارک دیده شده برای این ایام هستند.

وی در ادامه افزود: برگزاری ضیافت هنرمندان و فعالان فرهنگی و تقدیر از هنرمندان شاخص این شهرستان، از دیگر برنامه‌های حوزه هنری رباط کریم است که در کنار دیدار از جانباز هنرمند و برگزاری شب خاطره شهدای گرانقدر در طول هفته هنر انقلاب اسلامی به انجام خواهند رسید.

همتی با اشاره به برنامه‌ریزی ویژه حوزه هنری این شهرستان برای ایجاد روحیه مثبت در کودکان کار تصریح کرد: از جمله مهم‌ترین برنامه‌های این هفته برگزاری« کاردوی کودکان کار » است. در ابتدای این برنامه کودکان کار در قالب یک کارگاه، طراحی و نقاشی کودکان را با محوریت اماکن مذهبی و باستانی شهرستان رباط کریم آموزش دیده و پس از آن در قالب یک اردوی تفریحی، موارد آموزش دیده شده را در مکان‌های از پیش مشخص شده، اجرا خواهند کرد.

 وی در خصوص اکران فیلم های سینمایی مختلف در این هفته بیان کرد: اکران مردمی فیلم‌های سینمایی از جمله پرمخاطب‌ترین برنامه‌هایی است که در ایام مختلف سال اجرا می‌شود به همین دلیل در هفته هنر انقلاب اسلامی نیز فیلم‌های سینمایی با موضوعات متنوع اکران مردمی خواهد شد.

هفته هنر انقلاب اسلامی همه ساله همزمان با سالروز شهادت شهید سید مرتضی آوینی با اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری مختلف در سراسر کشور برگزار می‌شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha