• سه‌شنبه / ۲۱ فروردین ۱۴۰۳ / ۰۹:۱۳
  • دسته‌بندی: تهران
  • کد خبر: 1403012110839
  • خبرنگار : 71951

رئیس پلیس راهور فرماندهی انتظامی شرق استان تهران:

تمهیدات ویژه ترافیکی برگزاری مراسم نماز عید فطر در شرق استان تهران اعلام شد

تمهیدات ویژه ترافیکی برگزاری مراسم نماز عید فطر در شرق استان تهران اعلام شد

ایسنا/تهران رئیس پلیس راهور فرماندهی انتظامی شرق استان تهران، تمهیدات ویژه ترافیکی عید سعید فطر در شهرستان‌های شرق استان تهران را اعلام کرد.

سرهنگ" علی سلیمانی" در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات و تبریک پیشاپیش فرارسیدن عید سعید فطر پیرامون تمهیدات ترافیکی پلیس در این روز در شهرستان های شرق استان تهران اظهار کرد: به محض اعلام ستاد استهلال و رویت ماه شوال و اعلام عید سعید فطر، پلیس راهور در راستای مدیریت ترافیک و ارتقاء ایمنی عبور و مرور شهروندان، تمهیدات ویژه ترافیکی را اعمال خواهد کرد.

رئیس پلیس راهور فرماندهی انتظامی شرق استان تهران افزود: به منظور روانسازی معابر و سهولت در تردد نمازگزاران که به طور متمرکز در اطراف مساجد تردد خواهند داشت، طرح‌های ترافیکی به مرحله اجرا گذاشته خواهد شد.

 سلیمانی در ادامه با اعلام محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های ترافیکی این روز، خاطرنشان کرد: در شهر ورامین برابر سنوات گذشته نماز عید فطر در پشت مسجد جامع و بلوار شهید همت برگزار و همچنین در خیرآباد در خیابان شهید زواره این مراسم اجرا می‌شود و برهمین اساس و برابر پیش‌بینی‌های صورت گرفته، تیم‌های خودرویی و کارکنان پلیس راهور به محض اعلام عید سعید فطر از شب قبل از برگزاری نماز عید و صبح آن روز، در معابر و محدوده‌های پیرامونی منتهی به مکان‌های برگزاری نماز حضور یافته و محدودیت‌های ترافیکی را به صورت مقطعی و به منظور سهولت در تردد نمازگزاران اعمال خواهند کرد.

رئیس پلیس راهور فرماندهی انتظامی شرق استان تهران در خصوص پارک خودروها و موتورسیکلت‌ها تصریح کرد: نمازگزاران برای پارک خودرو و موتورسیکلت‌های خود می‌توانند در معابر فرعی و از پارکینگ‌های تعبیه شده در اطراف محل برگزاری مراسم استفاده کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha