• سه‌شنبه / ۲۱ فروردین ۱۴۰۳ / ۰۹:۴۶
  • دسته‌بندی: اردبیل
  • کد خبر: 1403012110872
  • منبع : نمایندگی اردبیل

دادستان اردبیل:

وضعیت نابسامان میوه‌فروشی‌های سیار مصداق تضییع حقوق عامه است

وضعیت نابسامان میوه‌فروشی‌های سیار مصداق تضییع حقوق عامه است

ایسنا/اردبیل دادستان اردبیل گفت: وضعیت نابسامان میوه‌فروشی‌های سیار در سطح شهر اردبیل مصداق تضییع حقوق عامه بوده و در این زمینه تذکرات لازم به متولیان امر ابلاغ شده است.

جلال آفاقی ۲۱ فروردین در دیدار جمعی از مدیران حقوقی سپاه حضرت عباس(ع) و حقوق‌دانان بسیجی با اشاره به خدمات اقشار بسیج، ظرفیت بسیج حقوق‌دانان در مطالبه‌گری اجتماعی را یادآوری کرده، ورود جدی حقوق‌دانان بسیجی به موضوعات حقوق عامه را خواستار شد و بر ارتقای اثربخشی و کارآمدی این قشر از بسیج در حل مشکلات اجتماعی و پیشگیری از آسیب‌ها و جرایم تأکید کرد.

دادستان اردبیل با اشاره به این که مهم‌ترین راه افزایش اعتماد عمومی به نظام، فسادستیزی و جدیت در مبارزه با فساد در تمام شاخه‌هاست، افزود: اعضای سازمان بسیج حقوق‌دانان به عنوان امنای مدعی‌العموم می‌توانند در شناسایی بسترهای فسادزا و عوامل نارضایتی مردم از دستگاه‌ها، کمک‌کار دادستانی باشند.

آفاقی اظهار کرد: دقت به کیفیت در جذب اعضای سازمان بسیج حقوق‌دانان، ضرورت تلاش در جهت ارتقای آگاهی‌های حقوقی مردم و آموزش‌های همگانی و عمومی به ویژه با بهره‌گیری از ظرفیت وسایل ارتباط‌جمعی و رسانه‌های مجازی و تشریح نقش حقوق‌دانان بسیجی در جهاد تبیین باید مورد نظر قرار گیرد.

وی همچنین در پاسخ به گلایه مطرح شده در خصوص وضعیت نابسامان میوه‌فروشی‌های سیار در اردبیل، به پیگیری‌های انجام شده از سوی دادستانی اشاره کرد و گفت: وضعیت موجود در این خصوص غیرقابل قبول و مصداق بارزی از تضییع حقوق عامه می‌باشد.

دادستان مرکز استان ادامه داد: آخرین تذکرات لازم به شهرداری و متولیان امر ابلاغ شده و برابر وعده و تعهد ارائه شده به دادستانی، طی ماه‌های آتی امسال امر ساماندهی میوه‌فروشان سیار در مرکز استان باید به طور کامل اجرا شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha