• سه‌شنبه / ۲۱ فروردین ۱۴۰۳ / ۱۳:۰۷
  • دسته‌بندی: خوزستان
  • کد خبر: 1403012111193
  • خبرنگار : 50300

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خوزستان عنوان کرد

امکان پرداخت فطریه ‌با کارت‌خوان نانوایی‌ها/ آمادگی کمیته امداد خوزستان برای جمع‌آوری زکات

امکان پرداخت فطریه ‌با کارت‌خوان نانوایی‌ها/ آمادگی کمیته امداد خوزستان برای جمع‌آوری زکات

ایسنا/خوزستان مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خوزستان با اشاره به آمادگی برای جمع‌آوری زکات فطره در روز عید سعید فطر گفت: شهروندان می‌توانند فطریه و کفاره خود را از طریق کارت‌خوان موجود در نانوایی‌های محل خود پرداخت کنند.

جمال شیبه در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: در روز عید سعید فطر پایگاه‌های کمیته امداد به منظور جمع‌آوری زکات نمازگزاران در مساجد، مصلی‌ها و مراکزی که نماز عید در آن برگزار می‌شود، مستقر خواهند بود.

وی با اشاره به فعالیت ۵۰۰ پایگاه جمع‌آوری زکات فطره، افزود: پایگاه‌های ثابت و سیار شورای زکات در مراکز نیکوکاری کمیته امداد و مساجد سراسر استان خوزستان برای جمع‌آوری فطریه و کفاره در روز عید سعید فطر فعال خواهند بود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خوزستان با بیان اینکه زکات فطریه در حوزه درمان، سبد معیشتی، جهیزیه، مسکن، کمک هزینه تحصیلی و ... هزینه می‌شود، گفت: زکات فطریه در کوتاه‌ترین زمان به حساب نیازمندان واقعی در همان محلی که جمع‌آوری می‌شود، واریز خواهد شد.

وی با اشاره به فراهم بودن زیرساخت‌های الکترونیکی برای پرداخت زکات فطره‏، بیان کرد: شماره‌گیری از طریق کد دستوری #۵*۰۶۱*۸۸۷۷* با وارد کردن کد هر شهرستان به منظور دریافت وجوه زکات فطریه پیش‌بینی شده است. شماره کارت‌های کمیته امداد نیز ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۵۹۴۸۶ برای دریافت فطریه عام و ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۶۷۷۵۲ برای دریافت فطریه سادات و ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۷۶۰۲۷ برای دریافت کفاره غیرعمد و ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۸۴۲۹۴ برای دریافت کفاره عمد زکات فطریه فراهم شده است.

شیبه با اشاره به طرح «هر نانوایی یک پایگاه جمع‌آوری فطریه»، گفت: در راستای سهولت در پرداخت فطریه، شهروندان و مردم مومن و روزه‌دار می‌توانند فطریه و کفارات خود را از طریق دستگاه‌های پوز یعنی همان کارت‌خوان موجود در نانوایی‌های محل خود پرداخت کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha