• سه‌شنبه / ۲۱ فروردین ۱۴۰۳ / ۱۳:۴۳
  • دسته‌بندی: گیلان
  • کد خبر: 1403012111240
  • خبرنگار : 50283

روحانی منش خبر داد؛

۸۶۴ فقره بازرسی اصناف بندرانزلی در طرح نوروزی/ بازرسی‌ها ادامه دارد

۸۶۴ فقره بازرسی اصناف بندرانزلی در طرح نوروزی/ بازرسی‌ها ادامه دارد

ایسنا/گیلان رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت بندرانزلی گفت: در طرح نظارتی ویژه ایام نوروز و ماه مبارک رمضان سال جاری تا کنون ۸۶۴ فقره بازرسی اصناف شهرستان انجام و طی این بازرسی ها ۷۰ فقره تخلف، دو فقره کالای قاچاق کشف شد.

محمدرضا روحانی منش ۲۱ فروردین ماه در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: طرح نظارتی ویژه ایام نوروز و ماه مبارک رمضان سال جاری از پانزدهم بهمن ماه ۱۴۰۲ آغاز شد و تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه دارد که از آغاز این طرح تا بیستم فروردین ماه امسال ۸۶۴ فقره بازرسی اصناف شهرستان بندرانزلی انجام و طی این بازرسی ها ۷۰ فقره تخلف، دو فقره کالای قاچاق کشف شد.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان بندرانزلی تاکید کرد: ارزش ریالی پرونده‌های تشکیل شده بالغ بر دو میلیارد و ۵۴۳ میلیون و ۸۳۰ هزار ریال است.

۸۶۴ فقره بازرسی اصناف بندرانزلی در طرح نوروزی/ بازرسی‌ها ادامه دارد

روحانی منش با اشاره به پلمب چهار واحد به علت تخلفات صنفی، تصریح کرد: از طریق بازرسی‌های صورت گرفته، پرونده گرانفروشی ۱۵۰۰ کیلوگرم انواع برنج بسته‌بندی جهت پیگیری قانونی در ایام نوروز در شعبه اول بدوی اداره تعزیرات حکومتی شهرستان بندر انزلی رسیدگی شد.

وی افزود: شعبه پس از بررسی پرونده نداشتن اسناد و مدارک قانونی، تخلف انتسابی را محرز و مدیر فروشگاه را به پرداخت مبلغ ۶ میلیارد و ۱۵۶ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

۸۶۴ فقره بازرسی اصناف بندرانزلی در طرح نوروزی/ بازرسی‌ها ادامه دارد

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت بندرانزلی با اشاره به اینکه در راستای طرح نظارت بر بازار شب عید و ماه مبارک رمضان روزانه تا ۱۷ تن گوشت مرغ گرم در بازار توزیع شد و از این بابت کمبودی در شهرستان وجود نداشت، افزود: طی این مدت سه تن گوشت قرمز منجمد در بازار توزیع شده است.

روحانی منش به توزیع ۱۹ تن سهمیه مرغ منجمد که در شهرستان توزیع شد اشاره کرد و گفت: ۳۷ تن سهمیه شکر شهرستان نیز در حال جذب و توزیع است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha