• سه‌شنبه / ۲۱ فروردین ۱۴۰۳ / ۱۷:۳۵
  • دسته‌بندی: خراسان شمالی
  • کد خبر: 1403012111437
  • خبرنگار : 50444

تصویب طرح‌های سرمایه‌گذاری بجنورد در نخستین جلسه ۱۴۰۳ شورای شهر

تصویب طرح‌های سرمایه‌گذاری بجنورد در نخستین جلسه ۱۴۰۳ شورای شهر

ایسنا/خراسان شمالی طرح‌های سرمایه‌گذاری بجنورد مرکز خراسان شمالی در نخستین جلسه علنی امسال شورای اسلامی شهر بجنورد به تصویب اعضای آن رسید.

صد و شصت و یکمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر بجنورد با حضور اعضای شورای اسلامی شهر بجنورد و مسئولان حوزه سرمایه‌گذاری شهرداری بجنورد برگزار و در آن ۹ بسته سرمایه گذاری به تصویب رسید.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر بجنورد در ابتدای جلسه که با توجه به حضور ریاست شورای اسلامی شهر در جلسه شورای اداری شهرستان بجنورد، مدیریت جلسه را عهده‌دار بود. ضمن عرض خیر مقدم و یاد و خاطره شهداء و امام راحل، از حضور با شکوه و تماشایی مردم در خلق حماسه‌ای دیگر در راهپیمایی روز جهانی قدس تقدیر و تشکر کرد و پیشاپیش فرا رسیدن عید سعید فطر را تبریک گفت.

علی اربابی در ادامه با اشاره به شعار سال و منویات مقام معظم رهبری در ابتدای سال، بر تحقق و عمل به شعار سال تاکید کرد و مناسبت‌های هفته پایانی فروردین ماه را گرامی داشت.

وی همچنین فرا رسیدن ۲۹ فروردین ماه روز ارتش را به دلاور مردان ارتشی که با جان و داشته‌هایشان در حفظ و دفاع از نظام و انقلاب و مهین ایستاده‌اند تبریک گفت و حمله تروریستی در چابهار و راسک توسط گروهگ تروریستی جیش الظلم و حمله و انفجار ساختمان کنسولگری ایران در دمشق توسط رژیم جعلی صهیونیستی را که به شهادت جمعی از فرماندهان سپاه قدس و نیروهای نظامی و انتظامی منجر شد را محکوم کرد.

در ادامه نسبت به ارائه بسته‌های سرمایه گذاری شامل بسته سرمایه‌گذاری شهر غذا در دو محل پارک مادر و کودک و دانشجو با قابلیت برگزاری جشنواره‌های غذا، بسته سرمایه‌گذاری لایت باکس روی پایه روشنایی، بسته سرمایه‌گذاری لایت باکس و هفت بیلبورد تبلیغاتی و پلکسی بورد ها، بسته سرمایه‌گذاری مجموعه سرگرمی و کارتینگ باباامان، بسته سرمایه‌گذاری مجموعه ورزشی و درمانی مهربانو، بسته سرمایه‌گذاری هتل چهار ستاره باباامان و مجموعه اقامتی و تفریحی باباامان اقدام و در مورد آن‌ها بحث و تبادل نظر صورت گرفت.

در نهایت نیز این بسته‌های سرمایه‌گذاری به تایید شورای اسلامی شهر رسید تا وارد مرحله اجرا شوند و شهرداری بجنورد حرکتی مثبت در راستای بهره‌مندی از پتانسیل‌های مرکز استان انجام دهد.

در پایان نسبت به قرائت نامه های رسیده، گزارش هیات تطبیق فرمانداری شهرستان بجنورد و مصوبات کمیسیون‌های تخصصی شورای اسلامی شهر بجنورد اقدام شد که پس از بحث و تبادل نظر مواردی به تصویب رسید که از جمله آن‌ها می‌توان به دستورالعمل ابلاغی ثبت اموال و دارایی اعضای شورای اسلامی شهرها در سامانه ثبتی اشاره کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha