• سه‌شنبه / ۲۱ فروردین ۱۴۰۳ / ۱۸:۱۵
  • دسته‌بندی: آذربایجان شرقی
  • کد خبر: 1403012111454
  • منبع : نمایندگی آذربایجان شرقی

خدمات‌رسانی اتوبوس‌های مسیر تندروی تبریز در عید فطر

خدمات‌رسانی اتوبوس‌های مسیر تندروی تبریز در عید فطر

ایسنا/آذربایجان شرقی مدیرعامل سازمان مدیریت حمل‌ و نقل مسافر شهرداری تبریز اعلام کرد: همزمان با عید سعید فطر ناوگان اتوبوسرانی تبریز از ساعت شش صبح در مسیر تندرو و انتهای سایر مسیرها نسبت به جابه‌جایی نمازگزاران به مقصد مصلای اعظم حضرت امام خمینی (ره) اقدام خواهد کرد.

محمد حسین‌زاده اظهار کرد: ناوگان حمل‌ و نقل عمومی با حداکثر توان اعم از اتوبوس‌های ملکی و خصوصی تحت نظارت برای خدمات‌دهی به مردم مومن به استقبال عید سعید فطر می‌رود. 

وی ادامه داد: از اولین ساعت‌های عید سعید فطر تمام عوامل بهره‌برداری، فنی و تعمیرگاهی اتوبوسرانی تبریز در حال آماده‌باش خواهند بود و نسبت به پشتیبانی خدمات‌دهی ناوگان اقدام خواهند کرد. ضمن اینکه از صبح روز عید سعید فطر، مرکز کنترل و گشت‌های انتظامی اتوبوسرانی تبریز بر روند خدمات‌رسانی ناوگان با توجه به مبادی طرح ترافیکی نظارت خواهند کرد.

مدیرعامل سازمان مدیریت حمل و نقل مسافر شهرداری تبریز اظهار کرد: پس از تمام شدن مراسم نماز عید فطر، اتوبوس‌ها در پایانه‌ها مستقر می‌شوند و برای رفاه حال و آسایش نمازگزاران، مرحله دوم خدمات‌رسانی را آغاز خواهند کرد.

وی بیان کرد: ۵۰ دستگاه اتوبوس پشتیبان نیز از واحد گشت در محدوده پل قاری، پایانه جمهوری اسلامی و باغ فجر استقرار خواهند یافت تا در صورت نیاز به نمازگزاران خدمات ارائه کنند.

او گفت: در زمان برگزاری مراسم نماز عید سعید فطر با توجه به محدودیت‌های ترافیکی، فعالیت اتوبوس‌های تندرو از میدان بسیج تا میدان شهید بهشتی و برعکس و از میدان راه‌ آهن تا باغ فجر و برعکس انجام خواهد شد.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، حسین‌زاده اضافه کرد: اتوبوس‌های خطوط مستقر در پایانه محققی از انتهای مسیرها تا باغ فجر و خطوط پایانه‌های جمهوری اسلامی، میدان شهدا و خاقانی نیز از انتهای مسیرها تا پل قاری و برعکس فعالیت خواهند کرد و پس از مراسم نماز عید سعید فطر سرویس‌دهی طبق روال عادی از پایانه‌ها و حاشیه طرح ترافیک انجام خواهد شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha