• سه‌شنبه / ۲۱ فروردین ۱۴۰۳ / ۱۸:۲۹
  • دسته‌بندی: فارس
  • کد خبر: 1403012111457
  • خبرنگار : 50649

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس خبر داد:

انعقاد قرارداد با ۱۲۱ سرمایه‌گذار در شهرک‌های صنعتی سپیدان

انعقاد قرارداد با ۱۲۱ سرمایه‌گذار در شهرک‌های صنعتی سپیدان

ایسنا/فارس مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس از انعقاد قرارداد با ۱۲۱ سرمایه‌گذار در ۳ شهرک و ناحیه صنعتی شهرستان سپیدان خبر داد.

سیدمسعود عظیمی امروز، ۲۱ فروردین در حاشیه بازدید از شهرک‌ها و نواحی صنعتی شهرستان سپیدان با بیان اینکه شهرستان سپیدان از موقعیت و ویژه‌ای برای جذب سرمایه‌گذار در بخش صنعت برخوردار است، گفت: توسعه  و تکمیل زیرساخت‌های شهرک‌های صنعتی در اواویت قراردارد.

وی با بیان اینکه در شهرستان سپیدان ۳ شهرک صنعتی دولتی ایجاد شده‌اند و تاکنون ۱۲۱سرمایه‌گذار در این سه شهرک و ناحیه صنعتی مستقر شده است، گفت: با توجه به تکمیل ظرفیت واگذاری در ناحیه صنعتی شهید جاویدی و شهرک صنعتی همایجان و ظرفیت محدود باقیمانده در شهرک صنعتی سپیدان ۳، ایجاد شهرک‌های صنعتی جدید در این شهرستان دارای توجیه فنی و اقتصادی برای جذب سرمایه‌گذار است.

عظیمی با اشاره به اینکه هم‌اکنون ۲ پروژه زیرساختی شامل زیرسازی، جدول و آسفالت و نیز روشنایی معابر با اعتبار حدود ۱۵ میلیارد تومان  شامل در شهرک‌های صنعتی سپیدان در حال اجراست، افزود: در دو سال اخیر نیز  ۱۲پروژه زیرساختی اجرا و به مرحله بهره‌برداری رسیده است.

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس با بیان اینکه در این مدت ۷ پروژه در شهرک صنعتی سپیدان ۳ اجرایی شده است، گفت: طرح‌های روسازی، آسفالت، جدول‌گذاری، آسفالت خیابان‌ها و جاده اصلی، احداث مخزن هوایی، احداث شبکه روشنایی به پایان رسیده است.

وی همچنین از اجرای ۵ پروژه در ۲ سال اخیر در شهرک صنعتی همایجان سپیدان نیز خبر داد و گفت: طرح‌های برق‌رسانی به واحد سردخانه‌ای و پروژه‌های جدول‌گذاری، زیرسازی و روسازی و آسفالت توپکا و احداث ایستگاه پمپاژ و شبکه برگشت پساب فاضلاب و طرح برق رسانی به مخازن به پایان رسیده است.

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس افزود: در شهرک‌های صنعتی همایجان، سپیدان ۳ و شهید جاویدی تاکنون ۵۱ واحد صنعتی با اشتغال افزون بر ۹۵۵ نفر نیز به مرحله بهره‌برداری رسیده است.

عظیمی با بیان اینکه علاوه بر شهرک‌های صنعتی دولتی، ۲ شهرک صنعتی غیر دولتی فراسان و کامپوزیت سازه ماندگار نیز در این شهرستان فعال است، گفت: یکی از ظرفیت‌های بسیار خوب شهرستان سپیدان، برخورداری این شهرستان از شهرک‌های صنعتی دولتی و غیر دولتی است که با بهره‌گیری از این ظرفیت‌ها می‌توان گام‌های اساسی در مسیر جهش تولید و ارتقای جایگاه استان در عرصه صنعت برداشت.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha